Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Skal kjøpe søskenvogn og har to tilbud stående, enten duo eller duet. Lik pris men duo med bag, duet uten bag. Så da lurer jeg på, kommer jeg til å få duoen inn gjennom ytterdøra uten å måtte leggen den sammen å bære den inn? Ser for meg at det kan bli kompisert.. Anonymous poster hash: 4183d...3ef
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har MB duo tvillingvogn og er kjempefornøyd. Kommer gjennom de fleste dører! Ikke noe problem å dra på shopping med den!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har MB duo tvillingvogn og er kjempefornøyd. Kommer gjennom de fleste dører! Ikke noe problem å dra på shopping med den! Hva vil "de fleste dører si"? Vet du hvor stor klarering du har i ytterdøra feks? Er ikke noe jeg får testet ut før jeg må bestemme om jeg vil ha den ene eller den andre vogna, så setter veldig stor pris på det du kan si.. Anonymous poster hash: 4183d...3ef
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Har iallefall ca 5 cm klaring på hver side av vår ytterdør. Kommer inn i alle standarddører, som de fleste har og det med grei margin. Hjulene er veldig gode på MBduo og roterer bra, slik at du ikke trenger stor svingradius. Kommer meg inn på buss, bybane osv.
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Det er dårligere hjul på duet-vognen, som min svigerinne har. Tvillingene hennes måtte fort ut av baggene pga at de var så smale. Sportsvognen til duet er også smal og litt lite "lun". Om du er glad i å gå lange turer med litt variert underlag er duo topp! Endret 3. januar 2014 av Ejlis81
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Og vi har vognen stående i vår lille gang. Lett å få inn og ut av bil.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Tusen takk for god info :D Anonymous poster hash: 4183d...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå