Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 just giv that beer to me, i am better off drunk!!herregud, dere er ikke nødt til og lese detta innlegget i det heletatt, det er et forbanna syte innlegg over meg selv..skulle endelig ha litt etterlengtet alenetid, og pluttselig blir også ungen borte, ja ungen sku overnatte hos en venn. og DA føler jeg meg alene da, det er godt, men jeg knekker helt i kveld jeg. blir invitert bort til noen, men kjlarer ikke besøke dem, det er familie. kjæmpe goe folk. men jeg klarer ikke vere sosial.. ikke med flere enn den ene personen som er der.. jeg får helt angst av og ha så mye folk rundt meg (tre stk) bare for og henge sammen... jeg prøver og forklare at jeg takler det dårlig, får til svar at jeg er teit.. å ja jeg er det.. men er faktisk på gråten her, klarer ikk kose meg med en middag for meg selv, klarer ikk ta meg en deilig dusj. klarer ikk gjøre det som må gjøres.. jeg GRÅTER isteden... hva faan er galt med meg??? så ille patetisk. jeg ønsker og vere åpen, sosial og og, men ææææææææææææææææ nei.. jeg snur når det kommer til stykket.. Anonymous poster hash: b264c...60f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Klem til deg ❤️ Anonymous poster hash: 4a52f...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå