Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Nyttårsforsett: Gå mere på date- med sin egen mann. I et forsøk på å få det bedre sammen og bli mer kjærester har min samboer og jeg nå avtalt at vi hver uke skal date hverandre. Det trenger ikke være mer en å koke kakao og sette seg sammen forran peisen uten tv på, men tingen er at vi skal gjøre noe sammen. Trenger litt tips til forskjellige aktiviteter som ikke nødvendigvis koster skjorten, kan gjøres selv om man ikke har barnevakt og som ikke inneholder sex. (det får komme naturlig i så fall) Vi har ansvar for hver sin uke. Anonymous poster hash: 78145...ad4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Lage god kvelds og spise på kjøkkenet. Ta et bad/dusj sammen, og si på forhånd at det er for kos, ikke for sex. Det kan heller komme når dere legger dere. Se en god film sammen. Bake. Trene Lage noe sammen. Vi stod på vaskerommet og brettet klær sammen igår. Vi lo og koste oss, kysset og tullet. Jeg fikk helt kriblinger i magen av en fin stund. Kanskje ikke en date på vaskerommet, men en et godt samarbeid, og det er vel så bra. Anonymous poster hash: e6b7f...d4b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Takk for tips! Tar gjerne imot flere også jeg altså... Anonymous poster hash: 78145...ad4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Betyr det at dere skal ha barnevakt minst 1 gang i uken? Anonymous poster hash: 99b07...833
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Det betyr ikke at vi skal ha barnevakt en gang i uken. I hovedinnlegget kan du se at jeg skriver at tipsene gjerne kan være av det kaliberet at man kan gjøre det uten å trenge barnevakt. Anonymous poster hash: 78145...ad4
Lammelåret Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Brettspill, lage mat (kan være praktiske samtidig og forberede morgendagens middag), høre på musikk, høytlesing.
Lurker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Min samboer og jeg spiller innimellom brettspill sammen. Er mange litt artige spill en kan spille bare 2 personer. Her jeg bor har Ark et stort utvalg utradisjonelle spill, og de er flinke til å gi råd. Noe godt å drikke, for eksempel en god te, litt å knaske på og en hyggelig kveld som innebærer at en ser hverandre, ikke tv.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Betyr det at dere skal ha barnevakt minst 1 gang i uken? Anonymous poster hash: 99b07...833 Bare dumt å lese det HI skriver? HI: Spis noe varm mat når ungene har lagt seg, og spill et slag brettspill om dere liker det Gi hverandre massasje, vær bevist på at det er for nytelse og kos, men ikke sex. Har dere barnevakt en dag/kveld, hva med piknik i hagen/på verandaen med levende lys (passer nok bedre utpå sommeren, om man ikke kler seg godt og har noe saueskinn ol å sitte på) Lag middagsmat til neste dag, mens dere snakker sammen om ting dere liker, kanskje dere oppdager noe nytt ved den andre?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Eneste jeg reagerte på er antydninger til at dere aldri skal ha sex i disse settingene. Da tror jeg mannen går fort drittlei hele opplegget. Å bygge opp kvelden med flørting, god mat, kjæresteri og så bare legge seg til å sove kan bli oppfattet som kjedelig nedtur som ikke frister til gjentagelse. Anonymous poster hash: 87c2a...b40
Julie (: Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Vi spiller masse brettspill For tiden går det i Ticket to Ride, Trivial Pursuit, sjakk og Scrabble.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Jeg sa vel ikke at vi aldri skal ha sex, men at jeg ikke ønsket forslag som innebærer sex. Når det kommer til akkurat det punktet så har jeg fantasi nok på egenhånd til å lage en smashing date. Nå er det sånn at man trygt kan si at vi er NEDE i den berømte bølgedalen mtp sex, så om min mann blir lei eller ei av en koslig romantisk date tviler jeg på. Her i huset er det jeg som får fnatt av klisserier og sussing/nussing og "duttemegher og duttemegder." Anonymous poster hash: 78145...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå