Gå til innhold

Hvor lenge får deres 16-åring være ute om kvelden/natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter med å få 16-åringen til å komme hjem til, hva vi syns er ,fornuftig tid. Han kom hjem 0345 natt til i dag! (Fremdeles skolefri her) Dette er noe han begynte med da han fikk moped. Han kommer hjem når han skal når det er skole dagen etter. Noen av vennene hans er 18. Om to mnd blir han 17. Er vi for strenge? Hva kan vi gjøre? Han får ingen "oppvartning" av oss. Vi sier at er du voksen nok til å bestemme innetider selv-er du voksen nok til å vaske klær (feks) selv.

Noen råd?

Anonymous poster hash: 4aeab...a39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør han mens han er vekk? Spiller med venner, fester??

Mine har kommet hjem av seg selv ved totiden. Da etter fest og sosialt samvær. Når det var lan på gang, har de kommet hjem når de var ferdige/evnt at de overnattet.

Skrevet

Da jeg var 16 hadde jeg vel innetid på senest 1 i helgene. Eller dvs, siste t-banen hjem

Skrevet

Han kan se på film med venner eller feste. Når han fester kommer han ikke hjem i det hele tatt. Da sender han bare melding om at han sover hos den eller den. De han da sover hos er guttenavn jeg aldri har hørt om før. Også tar han ikke mobil. Nå er det en jente som står i hodet på ham.

Han har en diagnose som gjør ham veldig impulsiv.

Syns dere det er forskjell på gutter og jenter sin innetid?

Anonymous poster hash: 4aeab...a39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...