Gå til innhold

gubbe som ikke er husren! !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klageinnlegg alarm!! Med husren mener jeg ikke at han tisser rundt omkring i huset; p

Min samboer er så innmari lat når det gjelder husarbeid. Han gjør ingenting hvis han ikke får beskjed om det. Ingenting. Er vaskemaskinen ferdig "ser" han ikke at klærne må henges opp. Er oppvaskmaskinen full setter han det på benken. Etter å ha dusjet tar han aldri meg seg skittentøyet opp i 2 etg der SkittentøySkurven er. Han kler av seg på soverommet om kvelden, og der blir klærne liggende. Vasker aldri gulvene på eget initiativ, tørker aldri støv eller setter på en vaskemaskin. Søler han på benken kan han noen ganger tørke opp etter seg, men det varierer. Handler sjelden uten å få beskjed om det. Det kan være tomt for brød da sier han stort sett "trodde du skulle på butikken i dag jeg". Nå som jeg har begynt å pakke bort jula å esker står litt rundt omkring, tilbyr han seg ikke å hjelpe til med å ta det med opp på loftet. Ingenting gjør han av eget initiativ. Er så drittlei!!! Føler jeg bor med en tenåring

Tatt det opp med han utallige ganger, han innrømmer at han kan bli flinkere. Stort sett blir han flinkere i noen dager, så tilbake til gamle vaner. Jeg orker ikke se rotet, plukker derfor ting opp senest etter en dag eller to.

Hva gjør dere med mannfolk som ikke er husrene? Hva tenker dere om dette her? Har dere det slik?

Råd og tips tas i mot med takk.

Anonymous poster hash: acea9...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vask klærne hans...la han kjenne på at det er tomt med rene klær.

skriv en liste over alt som gjøres iløpet av uka slim at han ser hva som må gjøres (hva du gjør nå)La han få velge hva ham vil gjøre på den lista. La oss si 2-3 ting.

Min har sagt at det å tørke støv er gørrkjedelig så han tilbudt seg å støvsuge:-)

Anonymous poster hash: a1797...799

Skrevet

Vel, ikke vask tøyet hans da vel. Skittetøyet og det han ellers ikke rydder kan du kanskje legge i sengen på hans side eller noe? Eller i en stor haug et eller annet sted slik at han ser det og blir forstyrret (på skrivebordet, middagsstolen hans eller noe). Husker at pappaen min kastet tøyet våre ut i hagen når han hadde fått nok ( en gang eller to) - det var effektivt!

Anonymous poster hash: 3cc1b...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...