Gå til innhold

Hvilket tv-program ser du på som du helst ikke vil innrømme at du ser på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann 4 koner her og :)

Anonymous poster hash: ff363...4d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Two and a half men er min hemmelighet :P

Det er så dårlig, likevel ser jeg når jeg har sjans.

Jeg ser ingen realityserier bortsett fra Farmen da - for de dør jeg litt av. Det er så mye FLAUT!

Skrevet (endret)

Eg ser mykje morbid tv. Dokumentarar om seriemordarar går ned på høgkant. (Det er for øvrig alt for lite slikt på kanalane mine.) Eg burde vel halde stilt om det, for det vitnar vel om eit litt lite utvikla sjeleliv, kanskje, men det får eg sjeldan til. Eg er berre så fascinert;)

Ellers ser eg  "Dr. Phil" og "Oprah" om eg er heime på dagtid og får bestemme over fjernkontrollen sjølv.

Endret av Ikkje jul opp mordi
Skrevet

Dr.Phil... Om jeg kommer over det på tv´n når jeg kjeder meg. 

Anonymous poster hash: 306c9...612
Skrevet

Jeg elsker søppeltv(=reality) :P  Charterfeber, date-program ala Bachelorette, Top Model, Bonderomantikk. For ikke å glemmeTv Norge freakshow(moderne sirkus); folk som er født med to peniser, folk som har rare sykdommer, tilbøyeligheter og skavanker. 

Jeg lar meg fascinere av intrigene og de rare karakterene. Når det er sagt er det sjeldent jeg faktisk ser på TV, jeg leser heller en god bok. Men ser jeg på TV, blir det altså bare søppel. Best å ikke slå på Tv kanskje. 

Flaut, ja. 

Er det deg på profilbildet? :) Må bare si at du var nydelig!!

Skrevet

Breaking Amish

1 mann 4 koner

Say yes to the dress

Anonymous poster hash: 23ae7...27e
Skrevet

Real Housewives of the OC og Millionaire Matchmaker. Og så hender det jeg ser på Supersize vs Superskinny og føler meg usannsynlig sunn og slank. ;) Ekstreme Samlere er også på på dagtid her iblant, hehe..

Skrevet

Når jeg virkelig vi koble ut, og unger har lagt seg og jeg er dronningen av fjernkontrollen (det er sjeldent jeg regjerer der altså) så ser jeg på Robinson, Tabatha tar over eller Pantelånerene ..Dette setter jeg på serieopptak og storkoser meg med. ;)

Når jeg virkelig skal slå ut håret hender det at jeg ser på en episode av Pinlige sykdommer,thihi. Flaut men sant,dog det kunne vel vært verre....Tror jeg..  :rodme:

Skrevet

Rik på rabatt ;) skikkelig crazy gjeng, sier ikke det til noen at jeg ser på det :D

Anonymous poster hash: 74430...5ad

Skrevet

Jeg zapper ofte innom Barne-TV på NRK, selv om barnet mitt ikke er hjemme. Kun for å se på hvor kjekk Andreas Wahl er... *Sukk* 

Anonymous poster hash: fe56b...53d
Skrevet

gilmore girls, 7th heaven, one tree hill, etc

Anonymous poster hash: 8e73e...415
Skrevet

Millionaire Matchmaker :daane::rodme:

Anonymous poster hash: b4210...068
Skrevet

Det er vel ingenting jeg holder hemmelig at jeg ser på, men det finnes jo de programmer som jeg ikke sier først om noen spør.. hehe som paradise hotel, unge mødre, så på charter feber nå sist, farmen, big brother, 70s show, norges beste baker, mike and molly.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...