Gå til innhold

KOMISKE FYLLEFLAUSER. FORTELL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det er på tide med en ny morrotråd.

Igjen, jeg begynner:

(inspirasjonen til en ny morrotråd, kom faktisk fra istad, da jeg skulle farge øyenbrynene, og presterte å putte REKTASALVE i blandeskålen... Ikke rart øyenbrynene ikke ble mørkere...)

Har vel tusenvis av disse historiene men.. 
Får begynne med denne ene. 

Venninnen min og jeg (Ja, jeg har bare èn god vennene som alle fyllehistorier kommer fra) skulle ta taxi hjem.. Jeg hadde bare et ungdomsvisa, (var vel 18 eller 19 men) noe som ikke taxi'er godtar. Jeg bodde i hus med foreldre og besteforeldre, og farmor var alltid kjekk å ringe på kvelden/natta, hvis jeg trengte penger til taxi. Dette har hun alltid sagt var helt i orden. 
Taxi'en stopper da nedenfor bakken opp til huset vårt, og jeg løper opp for å hente penger fra farmor.. 
Jeg løper ned bakken igjen, med pengene i hånden..
Da jeg kom til taxien, sitter taxi sjåføren og sier "En runde till, en runde till!!" mens han ler, og venninnen min sitter å SKRATTLER i baksetet.. Jeg forstår ingenting...

Jeg ser ned på meg selv, og ser at puppen min har falt ut av toppen.. Så den hompa og spratt i det jeg løp ned bakken... 
Flau der og da, men vi ler av den enda :P

Skrevet

Danset på en bardisk i utlandet. Var skikkelig full og sikkert utrolig deilig (not). Skulle etter en stund ned fra bardisken, glemte at jeg ikke sto i bakkehøyde å deiset rett i gulvet. Dro på meg et brudd i ankelen:p

Anonymous poster hash: e9b03...130

Skrevet

Også en med dansing på bardisk i nettoen (ikke meg!!!!) men hun hadde stringtruse MED truseinnlegg som stakk ut 😝

Skrevet

Jeg og eksen tok visst litt for mye på hverandre i baren,så vakten tar meg med til siden å sier at vi må slutte.

Da begynner jeg å forklare:

Jammen jeg kjenner jo han! Han er eksen min!

Jeg trodde det var helt innlysende at da var det selvsagt greit at vi tok mye på hverandre :P

Vakten var ikke like enig å jeg fikk advarsel at om vi forsatte så ble vi kastet ut.

Endte med at vi gikk frivellig siden jeg mente vaktene var så prippen :P

Anonymous poster hash: 2f34c...e6c
Skrevet

Også en med dansing på bardisk i nettoen (ikke meg!!!!) men hun hadde stringtruse MED truseinnlegg som stakk ut

Nesten like kjekt som å ha så kort miniskjørt at tampongtråden henger nedafor..

Skrevet

Jeg og eksen tok visst litt for mye på hverandre i baren,så vakten tar meg med til siden å sier at vi må slutte.

Da begynner jeg å forklare:

Jammen jeg kjenner jo han! Han er eksen min!

Jeg trodde det var helt innlysende at da var det selvsagt greit at vi tok mye på hverandre :P

Vakten var ikke like enig å jeg fikk advarsel at om vi forsatte så ble vi kastet ut.

Endte med at vi gikk frivellig siden jeg mente vaktene var så prippen :P

Anonymous poster hash: 2f34c...e6c

haha.. Har selv blitt kastet ut for upassende oppførsel i barndisken.............................. 

Skrevet

Dette var dagen derpå, men som en konsekvens av fylla:

Skulle ta ut tampongen på morgenen etter fylla, men fant den ikke:/ skjønte ingenting, og husket ikke om jeg hadde tatt den ut. Ringte legevakta, de ville ta en titt. Flaut som det var troppet jeg opp på legevakta, og der ble jeg møtt av en ung, mannlig turnuslege!! Jeg sa det som sant var, at jeg var usikker på om jeg hadde en tampong oppi der..så der lå jeg på undersøkelsesbenken mens han tørket blod og lyste oppi med spotlight...

Tampongen var ikke der...mystisk...;)

Anonymous poster hash: 21dd9...3ad

Skrevet

Skulle ta ut tampongen på morgenen etter fylla, men fant den ikke:/ skjønte ingenting, og husket ikke om jeg hadde tatt den ut. Ringte legevakta, de ville ta en titt. Flaut som det var troppet jeg opp på legevakta, og der ble jeg møtt av en ung, mannlig turnuslege!! Jeg sa det som sant var, at jeg var usikker på om jeg hadde en tampong oppi der..så der lå jeg på undersøkelsesbenken mens han tørket blod og lyste oppi med spotlight...

Tampongen var ikke der...mystisk... ;)

haha. Der har jeg en til.. 

Burde jo nesten vært anonym men, shit au.

Hadde sex med en kar... Morningen etter også.. Så så jeg jo hvor liten tissen hans var... så jeg fattet ikke hvordan vi i det hele tatt klarte å ha sex.. 

Samme dag da jeg kom hjem, kom jeg plutselig på noe.... Jeg hadde jo egentlig mensen!! Så jeg går på do.. og klarer å få ut en tampong... men ikke nok med det... Det var 2 stk oppi der!! Ikke rart sex-en var grei med en 6 cm tiss når man har 15 cm tampong i tillegg . *flau som forteller* 

Haha.. 

Skrevet

Også en med dansing på bardisk i nettoen (ikke meg!!!!) men hun hadde stringtruse MED truseinnlegg som stakk ut

æææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ

æ!

Skrevet

Du er bare rar bustetetroll

Anonymous poster hash: dce94...059

Skrevet

Hadde sex med en kar... Morningen etter også.. Så så jeg jo hvor liten tissen hans var... så jeg fattet ikke hvordan vi i det hele tatt klarte å ha sex.. 

Samme dag da jeg kom hjem, kom jeg plutselig på noe.... Jeg hadde jo egentlig mensen!! Så jeg går på do.. og klarer å få ut en tampong... men ikke nok med det... Det var 2 stk oppi der!! Ikke rart sex-en var grei med en 6 cm tiss når man har 15 cm tampong i tillegg . *flau som forteller* 

Haha.. 

herreguuuud ha ha ha ha ser for meg de kommer ut av kjeften på deg  :tanpuss:

Skrevet

Haha..

Hihi! Ikke greit med tamponger og fylla...uff..

Skrevet

Du er bare rar bustetetroll

Anonymous poster hash: dce94...059

hva? Det har jeg aldri hørt før

Skrevet

Jeg stod på kjøkkenet og skulle ordne meg litt vann, gassen i magen som jeg blir av drikke og tung mat, hadde jeg et durabelig lufttrykk i vente. Rakett i luka.

Trodde jeg slapp en lydløs, men neida, det var en braker på rakettnivå. Bak stod to av gutta på festen, de må ha hørt alt, for råde stod i vinkel av latter. Jeg derimot lot som ingenting, haha, hva pokker skulle jeg gjør.

Anonymous poster hash: f73f5...215

Skrevet

Haha.. 

MOhahahahaha Priceless  :fnise:

Skrevet

Min kjære søte venninne fra fjorårets julebordsesong kunne fortelle meg dette:

Hun hadde tatt med fire meter dopapir som hang ut av strømpebuksa under sitt fine antrekk og satt seg på barkrakk og drakk litt mer!   :ol: 

Skrevet

Haha..

HAHAHAHA!! :D

Selv gikk jeg en gang skikkelig på trynet midt i byen, i kort-kort kjole. Tok ankelen så kraftig at jeg ble liggende i fosterstilling mens jeg hylgråt. Var sikkert et pent syn, spesielt for de som hadde utsikt inn i kjolen bakfra.. Dette var på et busstopp fullt av folk, så det var nok av tilskuere.

Det endte med at en hyggelig fyr fulgte meg hjem. Endte opp med å ta ham med inn, for deretter å ha litt voksengøy i senga. Bare så synd jeg måtte kaste ham ut så fort jeg våknet dagen etter. Måtte nemlig sporenstreks på legevakten :P

Skrevet

Haha..

HAHAHAHA!! :D

Selv gikk jeg en gang skikkelig på trynet midt i byen, i kort-kort kjole. Tok ankelen så kraftig at jeg ble liggende i fosterstilling mens jeg hylgråt. Var sikkert et pent syn, spesielt for de som hadde utsikt inn i kjolen bakfra.. Dette var på et busstopp fullt av folk, så det var nok av tilskuere.

Det endte med at en hyggelig fyr fulgte meg hjem. Endte opp med å ta ham med inn, for deretter å ha litt voksengøy i senga. Bare så synd jeg måtte kaste ham ut så fort jeg våknet dagen etter. Måtte nemlig sporenstreks på legevakten :P

haha:D

Skrevet

dytt

Anonymous poster hash: 60eed...43e
Skrevet

Var på julebord med mannen min og sovnet under middagen. Alle gikk ut i fra at jeg var meget full, men jeg hadde engang ikke drukket. Jeg var sliten og sovnet rett og slett av utmattelse. Pinlig å våkne senere. Og mannen min vekte meg ikke for å være GREI. (han viste jo at jeg var sliten)

Anonymous poster hash: b11ac...3ed

Skrevet

Den med sex og tampong har jeg vært borti. Men jeg fikk den ikke ut!!! Ringt mandagsmorgen til legesenteret og forklarte problemet... følte meg ikke høy i hatten. Iløpet av arbeidsdagen fikk jeg den ut og ringte tilbake for å avlyse timen den ettermiddagen...:P

Han jeg hadde sex med var ikke klar over det. Og han vet det fortsatt ikke den dag idag ( vi er nå samboere:p)

Anonymous poster hash: f854e...b41

Skrevet

Den med sex og tampong har jeg vært borti. Men jeg fikk den ikke ut!!! Ringt mandagsmorgen til legesenteret og forklarte problemet... følte meg ikke høy i hatten. Iløpet av arbeidsdagen fikk jeg den ut og ringte tilbake for å avlyse timen den ettermiddagen... :P

Han jeg hadde sex med var ikke klar over det. Og han vet det fortsatt ikke den dag idag ( vi er nå samboere:p)

Anonymous poster hash: f854e...b41

haha :D

Skrevet

Dytt

Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 68dea...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...