sug lut Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Vi krøplinger har få adspredelser. Vi tar det vi får og misunner folk som kan gjøre sånne spennende saker som å vaske og børste sitt eget hår - vi er ikke kresne på tidsfordrivet. Men selv ikke i nåværende ikketilstand (stillstand) klarer jeg å hoste opp ett gram misunnelse mot Demi Moore (51) for hennes 24 år yngre kjæreste, bare medynk. Og jeg omgås ingen andre som gjør det heller, fordi en kjæreste i tjueåra for oss voksne damene ville være som å date egne ungers venner - hvilket forsåvidt er det hun gjør, sier vg (krøplingen leser nettsøppel, dagen er lang). Mens menn ikke trenger være kjendis for denslags affærer og heller ikke blir mediainteressante overhodet av det, tvert imot er det normen for enhver nyskilt tulling i førtiåra, lages det FoxTV-serier om cougardamer på cradlesnatching, som det så vakkert heter, for de er heldigvis avviket. Mens tilsvarende menn er en norm og en gjesp og en awkward sosial greie. Og man spør seg, og ikke for første gang, hva faan er galt med menn? Endret 3. januar 2014 av sug lut
amandine Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Jeg misunner henne iallefall ikke han småkvapsen der! Og ja nå lurte du meg inn på vg! Da tar jeg heller han sølvreven jeg er gift med, han er også heldigvis voksen:-)
Ugl@ ruger... Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Synes det er litt pinlig og ekkelt med såpass aldersforskjell uansett kjønn.
amandine Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Litt snodig og beklemt med så mye forskjell, ser den. Erfaring fra venners venner- middag hvor alle er i førtiårene uten en som ble født i førtiårene.... Men smaken er heldigvis delt!
Ziva Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Hvis jeg først skal misunne Demi noe så må det nok bli at hun har vært i buksa til Bruce Willis i hans glansdager. Ikke en 27 åring som man begynner helt på skratch med når det gjelder uvaner og "oppdragelse".
sug lut Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2014 Hvis jeg først skal misunne Demi noe så må det nok bli at hun har vært i buksa til Bruce Willis i hans glansdager. Ikke en 27 åring som man begynner helt på skratch med når det gjelder uvaner og "oppdragelse". Og kroppen hennes, ikke å forglemme.
sug lut Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2014 Litt snodig og beklemt med så mye forskjell, ser den. Erfaring fra venners venner- middag hvor alle er i førtiårene uten en som ble født i førtiårene.... Men smaken er heldigvis delt! Eller som i mine foreldres omgangskrets: vi er alle 65, helt til en får seg dame på 22.
frk Nilsen Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Hvis jeg først skal misunne Demi noe så må det nok bli at hun har vært i buksa til Bruce Willis i hans glansdager. Ikke en 27 åring som man begynner helt på skratch med når det gjelder uvaner og "oppdragelse". Så enig, kunne nok fint tatt han nå og
seigdamererbest Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Jeg og snoket på VG sine sladdersider i dag (resultatet av en jul, romjul og nyttår med en eller annen i familien syk hver enda jävla dag!) Jeg misunTE Demi Bruce Willis når hun var gift med ham og kunne godt ha tenkt meg en kropp som henne. Men egne unger har jeg nok av, trenger ikke flere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå