Gå til innhold

Noen som har satt opp nytt kjøkken i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vil komme med info om valg, kvalitet og endelig pris?

Anonymous poster hash: e6b88...77c

Skrevet

Skal til å sette opp nå.

Vi har valgt Ikea, Metod med Bodbyn fronter.

Har hatt Ikea kjøkken før og det har vært av helt ok kvalitet. Mange gode løsninger har de også. Pris var også avgjørende for oss, for 50000 fikk vi dobbelt så stort kjøkken som husprodusenten kunne tilby oss.

Vårt kjøkken er på 2,5x4x2,5 m og vi betalte da 50000 inkl kjøleskap og ventilator.

Stekeovn og platetopp kjøpte vi utenom og betalte 9000 for. Oppvaskmaskin har vi fra før.

Anonymous poster hash: 0bba6...6f2
Skrevet

Valgte komfyr med pyrolysefunksjon. Dvs. Jeg vrir på en bryter og ovnen brenner seg ren innvendig. Bare å feie eller tørke ut og ovnen ser ny ut innvendig. Koster noe mer (ca 2000 på min modell) men alle som har forsøkt å gjøre ren en komfyr innvendig, skjønner at det er det verdt

Skrevet

Gjerne andre leverandører enn Ikea. Og hvor stor er prisforskjellen?

Takk til dere som har svart:)

Skrevet

Vi kjøpte nytt kjøkken for litt under ett år siden på Kvik. Veldig fornøyd. Kom på 70000 inkludert alt av hvitevarer. Alt utenom ventilator er Simens. Ventilatoren vi valgte kostet 10000 så den la vi litt ekatra i. Alt er integrert. Hvit høyglans og utrolig lett å holde rent. Anbefaler søppelskuff istede for skap. Utrekklangskap og dype skuffer istedenfor skap nede. Elsker kjøkkenet mitt :) lykke til med kjøkken kjøp! ;) ps: vi har kjøkken på 3x 4,5 m ca .

Anonymous poster hash: 87e95...a33

Skrevet

Takk for svar! Hva heter modellene dere har valgt?

Skrevet

Valgte komfyr med pyrolysefunksjon. Dvs. Jeg vrir på en bryter og ovnen brenner seg ren innvendig. Bare å feie eller tørke ut og ovnen ser ny ut innvendig. Koster noe mer (ca 2000 på min modell) men alle som har forsøkt å gjøre ren en komfyr innvendig, skjønner at det er det verdt

Kjøpte meg pyrolyse komfyr og gleder meg til å se hvordan den renser seg selv. Er det virkelig så enkelt som de vil ha det til?

Anonymous poster hash: 8cb1a...a0a

Skrevet

Vi valgte serien som heter Mano høyglans :)

Anonymous poster hash: 87e95...a33

Skrevet

Nettopp satt opp et stort kjøkken fra Ikea. Bodbyen, med alle hvitevarer( de dyreste de hadde). Det kom på 100 000. Tilsvarende hos kvikk kom på 150 000, og hos Sigdal over 300 000.

Anonymous poster hash: 3a99d...fc6

Skrevet

Kjøpte meg pyrolyse komfyr og gleder meg til å se hvordan den renser seg selv. Er det virkelig så enkelt som de vil ha det til?

Anonymous poster hash: 8cb1a...a0a

Der er enkelt og fungerer veldig bra, men der tar jo noen timer og lukter litt svidd og bruker en del energi, så det er ikke noe man gjør hver uke.

Skrevet

Jeg og mannen min holder på å bygge drømmekjøkkenet nå:)

Herregård;) prislapp: 175.000,-

Anonymous poster hash: c8796...f89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...