Gå til innhold

Mote i barnehagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som jobber i barnehage , hva har dere på dere? Føler at det lett blir for shabby, men det må jo være praktisk også...

Anonymous poster hash: f6f82...96f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber ikke i barnehage, men som forelder forventer jeg at de ansatte bruker klær som ikke hemmer de i jobben. Dongeribukser er vel et must? Og overdeler som kan vaskes på 60?

Skrevet

Har på meg vanlig klær jeg,IKKE joggebukse og sånn "koseklær",ser så uprofesjonelt ut.

Bruker klær jeg føler meg vel i, jeans og en genser/skjorte av noe slag.

Føler at klær som ikke er praktisk er skjørt og kjoler.

Anonymous poster hash: c19db...202
Skrevet

Yoga pans,lang singlet og ønskelig overdel over der.alt fra ullgenser,fleecejakke,gensere

Skrevet

Jeg bruker klær som er lett å bevege seg i og god å gå med. Jeans og topp/ genser av et eller annet slag. Av og til en "fin" joggebukse. Blir jo litt herjing på oss voksne også :)

Skrevet

Jeg jobbet i barnehage i 5 år og gikk i kjole og skjørt nesten daglig. Om vinteren brukte jeg leggings istedet for strømpebukser under kjolene. Kjole, pen golfjakke. Ikke dyre klær men helt vanlig H&M/Lindex så det var ikke krise om jeg fikk maling på eller matflekker.

Når vi var ute hadde en en overtrekksbuske eller regnbukse på slik at jeg kunne sitte med ungene i sandkassen.

Jeg kan trygt si jeg var en av de mest aktive ute på lekeplassen blant mine kollegaer så jeg var ikke akkurat hemmet av klærne.

Anonymous poster hash: 5863d...84f
Skrevet

Både dongri, skjørt, kosebukse (mest på tur dager) da jeg var gravid gikkbjeg mye i tunika og tights under.

Anonymous poster hash: 2e58d...170

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...