Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Babyen snart 4mnd tåler ikke å drikke mer enn ca 40-50ml av gangen. Det har alltid vært sånn. Om han drikker mer enn vanlig kaster han alt opp igjen. Jeg fullammer, men pumper meg av og til for å tømme litt. Derfor vet jeg at det kommer ca 40-50ml fra hvert bryst. Han gulper veldig mye etter hvert måltid, men viser ikke tegn til sult eller ubehag. Jeg synes det er slitsomt å måtte amme så ofte, men det aller verste er at han sover ikke mer enn ca 45 min av gangen (om natten også). Tror det hadde vært bedre om han hadde drukket mer.. Vet ikke hva jeg kan gjøre. Noen som har opplevd liknende? Anonymous poster hash: 59985...f13
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Beklager rotete innlegg. Skrev med telefonen som har en liten spesiell stavekontroll Anonymous poster hash: 59985...f13
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Noen? Anonymous poster hash: 59985...f13
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 nei, har ikke det,men hva med å begynne med litt mat?sakte sakte introduksjon selvsagt, men kanskje blir det bedre om han får fast mat i magen? Min gutt gulpa noe inni natta hele livet sitt,helt til han ble 6 mnd og slutta å amme (ville ikke ha mer)da slutta gulpinga også. Anonymous poster hash: cf219...846
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Har du sjekket om han har låsninger i nakke/rygg? Da kan det være ubehagelig sånn at han ikke orker å spise lenge nok til at han blir ordentlig mett. Anonymous poster hash: 030b5...f38
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Det du klarer å pumpe ut og det han klarer å suge ut fra hver pupp er to totalt forskjellige ting. Sannsynligheten er veldig stor for at han drikker betydelig mer enn det du får pumpet ut. Forstår likevel at det er slitsomt å amme hver time. Det kan være melken ikke metter så godt at det varer. At han drikker for lite av den tykke melken på slutten. Et alternativ er å gi litt tillegg på kvelden etter amming, hvis han vil ha. Kanskje det metter litt lenger. Ellers er det vanlig at de gulper opp overskuddet. Så lenge han ikke viser tegn til sult og legger godt på seg så høres det egentlig ut som om alt er bra. Det er slitsomt, men sånn er det for mange med baby. Anonymous poster hash: 61cee...3af
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Har du sjekket om han har låsninger i nakke/rygg? Da kan det være ubehagelig sånn at han ikke orker å spise lenge nok til at han blir ordentlig mett. Anonymous poster hash: 030b5...f38 Jeg har tatt han med til kiropraktor, ja. Han fant ingenting unormalt. Har til og med prøvd mme, men han drakk bare lite av det også. Anonymous poster hash: 59985...f13
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Det du klarer å pumpe ut og det han klarer å suge ut fra hver pupp er to totalt forskjellige ting. Sannsynligheten er veldig stor for at han drikker betydelig mer enn det du får pumpet ut. Forstår likevel at det er slitsomt å amme hver time. Det kan være melken ikke metter så godt at det varer. At han drikker for lite av den tykke melken på slutten. Et alternativ er å gi litt tillegg på kvelden etter amming, hvis han vil ha. Kanskje det metter litt lenger. Ellers er det vanlig at de gulper opp overskuddet. Så lenge han ikke viser tegn til sult og legger godt på seg så høres det egentlig ut som om alt er bra. Det er slitsomt, men sånn er det for mange med baby. Anonymous poster hash: 61cee...3af Han tømmer ikke brystet engang.. har prøvd flaske, men etter pupp vilikke han ha mer. Om jeg gir bare flasken ddrikker han bare ca 50 ml. Anonymous poster hash: 59985...f13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå