Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #51 Skrevet 3. januar 2014 "Data" ein brennheit svenske i mine yngre år:) Han var snasen.. Det eneste som skiller svensker fra nordmenn, er språket:) Ellers er vi ganske så like på alle plan;) Anonymous poster hash: aadf4...7af Men Sverige er jo et annet land? Anonymous poster hash: 23203...0e7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #52 Skrevet 3. januar 2014 Jeg er ikke stolt av meg selv fordi jeg kommer fra Norge. Der ble jeg bare født. Jeg er stolt av meg selv fordi jeg kan se meg selv i speilet- være stolt av mine handlinger, og min fantastiske familie. Farge har da INGENTING å si !!! Anonymous poster hash: fcf7e...6a4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #53 Skrevet 3. januar 2014 Nordmenn, svensker, tyskere, nederlendere, russere, briter, etc. Er alle hvite, og ikke så fjernt fra hverandre utseendemessig:) Så derfor er det ikke så uvanlig at skandinavere finner slike folk tiltrekkende. Jeg ser derigmot på afrikanere, muslimer, asiatere osv, som noe helt fremmedt fra min egen kultur. Er venner med mange utlendinger, men ønsker ikke å blande ut etnisiteten til barna mine, av personlige ønsker. Verden over ser på ekte nordmenn som noe helt fantastisk og unikt. Vi har jo så flott et utseende, lynne og en fredelig kultur (fram til multikulturen satte inn i landet vårt). Får barna karamellfarget hud og rastafletter, er det jo umulig å se de norske trekkene.Anonymous poster hash: aadf4...7af Flott utseende, lynne og kultur? Nordmenn er noen av de mest fordomsfulle menneskene jeg vet om.. er selv etnisk norsk, bleik -blond-blå øyne.. Jeg liker de som ikke er oppdratt i "lille Norge", som har et annet syn på ting enn vi. Vi kan lære så vanvittig mye av de. Og det er ikke nordmenn de syns er så fantastisk, det er skandinavere generelt og nordeuropere..Anonymous poster hash: 3b7b9...4e4 Jeg er rotnorsk,hvit og stolt av det:) Mine barn vil heller ikke føle seg utenfor eller annerledes, da de er like mye norske som foreldrene sine..Anonymous poster hash: aadf4...7af så barn som ikke er helt hvite og med blondt hår vil automatisk føle seg utenfor? Og vi som har barn som er litt mørkere i huden er forferdelige mennesker?Anonymous poster hash: 3b7b9...4e4 Har ei asiatisk venninne som jeg var på hjemmefest med. Og da følte jeg meg bra utenfor, forde alle vennene hennes som var med var fillipinske Jeg var jo den eneste hvite, så ja. Snakker litt av erfaring her.. Jeg tenker det er likt andre veien også. Anonymous poster hash: aadf4...7af
Fero Skrevet 3. januar 2014 #54 Skrevet 3. januar 2014 Jaja, jeg har nå ligget med en somalier for noen år siden, jeg. Og en som var adoptert fra latinamerika. Sverige, Frankrike og Tyskland er også representert. Og jammen meg endte jeg opp med med å gifte meg med en fra Skottland. Tror dere at jeg har fått svartelus nå? Kanskje ungen min blir født med brunt hår eller noe?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #55 Skrevet 3. januar 2014 "Data" ein brennheit svenske i mine yngre år:) Han var snasen..Det eneste som skiller svensker fra nordmenn, er språket:)Ellers er vi ganske så like på alle plan;)Anonymous poster hash: aadf4...7af Men Sverige er jo et annet land? Anonymous poster hash: 23203...0e7 Slik jeg har forstått det, så er svensker hvite? Hvorfor er det norske, svenske, danske og islandske flagget så like:) ? Hmm.. Anonymous poster hash: aadf4...7af
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #56 Skrevet 3. januar 2014 Nordmenn, svensker, tyskere, nederlendere, russere, briter, etc. Er alle hvite, og ikke så fjernt fra hverandre utseendemessig:) Så derfor er det ikke så uvanlig at skandinavere finner slike folk tiltrekkende. Jeg ser derigmot på afrikanere, muslimer, asiatere osv, som noe helt fremmedt fra min egen kultur. Er venner med mange utlendinger, men ønsker ikke å blande ut etnisiteten til barna mine, av personlige ønsker. Verden over ser på ekte nordmenn som noe helt fantastisk og unikt. Vi har jo så flott et utseende, lynne og en fredelig kultur (fram til multikulturen satte inn i landet vårt). Får barna karamellfarget hud og rastafletter, er det jo umulig å se de norske trekkene.Anonymous poster hash: aadf4...7af Flott utseende, lynne og kultur? Nordmenn er noen av de mest fordomsfulle menneskene jeg vet om.. er selv etnisk norsk, bleik -blond-blå øyne.. Jeg liker de som ikke er oppdratt i "lille Norge", som har et annet syn på ting enn vi. Vi kan lære så vanvittig mye av de. Og det er ikke nordmenn de syns er så fantastisk, det er skandinavere generelt og nordeuropere..Anonymous poster hash: 3b7b9...4e4 Jeg er rotnorsk,hvit og stolt av det:) Mine barn vil heller ikke føle seg utenfor eller annerledes, da de er like mye norske som foreldrene sine..Anonymous poster hash: aadf4...7af så barn som ikke er helt hvite og med blondt hår vil automatisk føle seg utenfor? Og vi som har barn som er litt mørkere i huden er forferdelige mennesker?Anonymous poster hash: 3b7b9...4e4 Har ei asiatisk venninne som jeg var på hjemmefest med. Og da følte jeg meg bra utenfor, forde alle vennene hennes som var med var fillipinske Jeg var jo den eneste hvite, så ja. Snakker litt av erfaring her.. Jeg tenker det er likt andre veien også.Anonymous poster hash: aadf4...7af Jeg tror det har mer å gjøre hvem man er som person og de man er med, ikke hvordan man ser ut. Jeg har også vært på fester der jeg er den "eneste", men har aldri tenkt over at man skal føle seg utelatt på noen måte.. Anonymous poster hash: 3b7b9...4e4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #58 Skrevet 3. januar 2014 Hele verden vil til Norge. Klart jeg er stolt over å være Norsk:) Vi har jo noe som alle andre vil ha. Men for ordensskyld så er Norge, Sverige og Danmark attraktive land for den eksotiske innvandringen. Anonymous poster hash: aadf4...7af
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #59 Skrevet 3. januar 2014 Du har ikke gjort noe som helst for å bli norsk, så hva er det å være stolt av ? Jeg er også glad for å være norsk. Anser meg selv for å være heldig. Mine barn er like norske som de fleste andre nordmenn, men er mørke i huden. Anonymous poster hash: fcf7e...6a4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #60 Skrevet 3. januar 2014 Nordmenn, svensker, tyskere, nederlendere, russere, briter, etc. Er alle hvite, og ikke så fjernt fra hverandre utseendemessig:) Så derfor er det ikke så uvanlig at skandinavere finner slike folk tiltrekkende. Jeg ser derigmot på afrikanere, muslimer, asiatere osv, som noe helt fremmedt fra min egen kultur. Er venner med mange utlendinger, men ønsker ikke å blande ut etnisiteten til barna mine, av personlige ønsker. Verden over ser på ekte nordmenn som noe helt fantastisk og unikt. Vi har jo så flott et utseende, lynne og en fredelig kultur (fram til multikulturen satte inn i landet vårt). Får barna karamellfarget hud og rastafletter, er det jo umulig å se de norske trekkene.Anonymous poster hash: aadf4...7af Flott utseende, lynne og kultur? Nordmenn er noen av de mest fordomsfulle menneskene jeg vet om.. er selv etnisk norsk, bleik -blond-blå øyne.. Jeg liker de som ikke er oppdratt i "lille Norge", som har et annet syn på ting enn vi. Vi kan lære så vanvittig mye av de. Og det er ikke nordmenn de syns er så fantastisk, det er skandinavere generelt og nordeuropere..Anonymous poster hash: 3b7b9...4e4 Jeg er rotnorsk,hvit og stolt av det:) Mine barn vil heller ikke føle seg utenfor eller annerledes, da de er like mye norske som foreldrene sine..Anonymous poster hash: aadf4...7af så barn som ikke er helt hvite og med blondt hår vil automatisk føle seg utenfor? Og vi som har barn som er litt mørkere i huden er forferdelige mennesker?Anonymous poster hash: 3b7b9...4e4 Har ei asiatisk venninne som jeg var på hjemmefest med. Og da følte jeg meg bra utenfor, forde alle vennene hennes som var med var fillipinske Jeg var jo den eneste hvite, så ja. Snakker litt av erfaring her.. Jeg tenker det er likt andre veien også. Anonymous poster hash: aadf4...7af Så du snakker av erfaring fordi du har vært på en enkelt fest der du følte deg litt utenfor?? Jeg har mange Filipinske venner og har vært der flere ganger. Mer vennlig og inkluderende folkeslag skal du lete lenge etter! Anonymous poster hash: 23b02...a67
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #61 Skrevet 3. januar 2014 "Data" ein brennheit svenske i mine yngre år:) Han var snasen..Det eneste som skiller svensker fra nordmenn, er språket:)Ellers er vi ganske så like på alle plan;)Anonymous poster hash: aadf4...7af Men Sverige er jo et annet land? Anonymous poster hash: 23203...0e7 Slik jeg har forstått det, så er svensker hvite? Hvorfor er det norske, svenske, danske og islandske flagget så like:) ? Hmm.. Anonymous poster hash: aadf4...7af Og... Spørsmålet i tråden var ikke 'ville du datet en mørkhudet'. Spørsmålet var 'ville du datet en utlending'. Utlendinger er per definisjon en person fra et annet land. Sverige, Danmark og Finland er andre land enn Norge. Helt sant altså. Anonymous poster hash: a182a...370
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #62 Skrevet 3. januar 2014 Ja, kunne datet en utlending, men ikke en mørkhudet eller en med en annen kultur eller religion. Anonymous poster hash: 45a07...aa7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #63 Skrevet 3. januar 2014 Nordmenn, svensker, tyskere, nederlendere, russere, briter, etc. Er alle hvite, og ikke så fjernt fra hverandre utseendemessig:) Så derfor er det ikke så uvanlig at skandinavere finner slike folk tiltrekkende. Jeg ser derigmot på afrikanere, muslimer, asiatere osv, som noe helt fremmedt fra min egen kultur. Er venner med mange utlendinger, men ønsker ikke å blande ut etnisiteten til barna mine, av personlige ønsker. Verden over ser på ekte nordmenn som noe helt fantastisk og unikt. Vi har jo så flott et utseende, lynne og en fredelig kultur (fram til multikulturen satte inn i landet vårt). Får barna karamellfarget hud og rastafletter, er det jo umulig å se de norske trekkene.Anonymous poster hash: aadf4...7af Flott utseende, lynne og kultur?Nordmenn er noen av de mest fordomsfulle menneskene jeg vet om.. er selv etnisk norsk, bleik -blond-blå øyne.. Jeg liker de som ikke er oppdratt i "lille Norge", som har et annet syn på ting enn vi. Vi kan lære så vanvittig mye av de. Og det er ikke nordmenn de syns er så fantastisk, det er skandinavere generelt og nordeuropere..Anonymous poster hash: 3b7b9...4e4 Jeg er rotnorsk,hvit og stolt av det:) Mine barn vil heller ikke føle seg utenfor eller annerledes, da de er like mye norske som foreldrene sine..Anonymous poster hash: aadf4...7af så barn som ikke er helt hvite og med blondt hår vil automatisk føle seg utenfor?Og vi som har barn som er litt mørkere i huden er forferdelige mennesker?Anonymous poster hash: 3b7b9...4e4 Har ei asiatisk venninne som jeg var på hjemmefest med. Og da følte jeg meg bra utenfor, forde alle vennene hennes som var med var fillipinske Jeg var jo den eneste hvite, så ja. Snakker litt av erfaring her.. Jeg tenker det er likt andre veien også. Anonymous poster hash: aadf4...7af Men da kommer det jo an på hvor man bor da! For oss som bor i Oslo så føler ikke akkurat en som er brun i huden seg utenfor. Her er det ca 50/50 av barn med brun hud og hvit hud i klassen til min sønn. Min sønn er blanding av mange nasjonaliteter, og er lys med blondt hår og nesten svarte øyne. Anonymous poster hash: 58356...820
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #64 Skrevet 3. januar 2014 Eh ja. Jeg har vært gift med en i ti år nå. Anonymous poster hash: 8887a...fcd
*Miss Marple* Skrevet 3. januar 2014 #65 Skrevet 3. januar 2014 Nordmenn, svensker, tyskere, nederlendere, russere, briter, etc. Er alle hvite, og ikke så fjernt fra hverandre utseendemessig:) Så derfor er det ikke så uvanlig at skandinavere finner slike folk tiltrekkende. Jeg ser derigmot på afrikanere, muslimer, asiatere osv, som noe helt fremmedt fra min egen kultur. Er venner med mange utlendinger, men ønsker ikke å blande ut etnisiteten til barna mine, av personlige ønsker. Verden over ser på ekte nordmenn som noe helt fantastisk og unikt. Vi har jo så flott et utseende, lynne og en fredelig kultur (fram til multikulturen satte inn i landet vårt). Får barna karamellfarget hud og rastafletter, er det jo umulig å se de norske trekkene.Anonymous poster hash: aadf4...7af Flott utseende, lynne og kultur?Nordmenn er noen av de mest fordomsfulle menneskene jeg vet om.. er selv etnisk norsk, bleik -blond-blå øyne.. Jeg liker de som ikke er oppdratt i "lille Norge", som har et annet syn på ting enn vi. Vi kan lære så vanvittig mye av de. Og det er ikke nordmenn de syns er så fantastisk, det er skandinavere generelt og nordeuropere..Anonymous poster hash: 3b7b9...4e4 Jeg er rotnorsk,hvit og stolt av det:) Mine barn vil heller ikke føle seg utenfor eller annerledes, da de er like mye norske som foreldrene sine.. Anonymous poster hash: aadf4...7af Hvorfor er du stolt av noe som du ikke har hatt noen innvirkning på? At du er født hvit i Norge er faktisk ikke noe du har oppnådd eller fortjent - det er ren tilfeldighet og ikke noe du trenger å gå rundt og være stolt av Jeg har ikke datet 'utlendinger' av den enkle grunn at jeg traff mannen min da jeg var 16 år. Men sånn ellers er jo begrepet utlending ganske vidt da, siden det innbefatter absolutt alle som ikke er født i Norge
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #66 Skrevet 3. januar 2014 Nei har ikke rukket date en, var litt småkeen på en mørk kjekkas som 16 åring men da han prøvde å voldta meg var det ikke like gøy, han var hot men det holdt ikke da. Har ikke møtt andre utlendinger når jeg har vært singel men kunne date folk fra hvilket land som helst egentlig , er visse religioner og kulturer jeg kanskje ville vært litt forsiktig med forøvrig. Anonymous poster hash: e5420...98c
Ugl@ ruger... Skrevet 3. januar 2014 #67 Skrevet 3. januar 2014 Har datet en engelskmann en gang, teller det? Endte opp med en romsdaling til slutt da.... ;b Min søster dater en engelskmann, min svigerinne har belgisk kjæreste, møtt gutta og synes de er trivelige karer, men jeg misunner dem ikke utfordringen i forhold til avstand og hvor de skal etablere seg hvis de skal stifte familie.
Fero Skrevet 4. januar 2014 #68 Skrevet 4. januar 2014 Ville du datet en utlending? Ville du datet en svenske? Ville du datet en afrikaner? Ville du datet en hvit afrikaner? Ville du datet en tibetansk buddhist? Ville du datet en praktiserende muslim? Ville du datet en praktiserende katolikk? Spiller det noen rolle om nevnte buddhist, muslim eller katolikk er hvit eller brun eller svart? Ville du datet noen som har helt andre meninger enn deg om store og små ting her i livet? Dét er spørsmålet for min del.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #70 Skrevet 4. januar 2014 Nei, for jeg er gift, og har tenkt å fortsette med det! Anonymous poster hash: 581cc...00d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #71 Skrevet 4. januar 2014 Nei jeg vil ha en etnisk norsk mann. Anonymous poster hash: ae5bc...d54
klishe89 Skrevet 4. januar 2014 #72 Skrevet 4. januar 2014 Dater kun personer fra Island, Norge, Sverige og Danmark. Ville aldri datet noen med en annen kulturell bakgrunn enn meg selv og heller ingen religiøse mennesker uansett tro. Nå er jeg gift uansett så dater ikke mer
Gjest lillehi Skrevet 4. januar 2014 #73 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Giftet meg med en pakistaner for 22 år siden😀 var 20 år og har aldri vært så forelsket! Vi var gift i tre og et halvt år, og han er en av de snilleste og mest jordnære menn jeg har møtt. Fikk bla reise til Pakistan og bli kjent med hans familie og kultur, fantastiske minner jeg for alltid vil ha med meg😀 grunnen til at ekteskapet ikke varte hadde absolutt ingenting med kultur eller religionsforskjeller å gjøre, og vi har fremdeles kontakt den dag i dag😀 Endret 4. januar 2014 av lillehi
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #74 Skrevet 4. januar 2014 dater bare utlenninger jeg, en ex fra tyskland, og gift med en latino. Anonymous poster hash: 9bc92...b51
håperpåvinterbarn Skrevet 4. januar 2014 #75 Skrevet 4. januar 2014 Dette er en trist tråd . Blir oppgitt over rasismen som ikke kan bunne i annet enn uvitenhet (håper jeg). Også blir jeg også flau på deres vegne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå