Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Har ikke mottatt de bevisene som man pleier og få for og ta med. Er det krise om en ikke at det ned hvis det skjer noe. Er vel bare og ringe der jeg har reiseforsikringen hvis det? Anonymous poster hash: 32539...e72
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Har ikke mottatt de bevisene som man pleier og få for og ta med. Er det krise om en ikke at det ned hvis det skjer noe. Er vel bare og ringe der jeg har reiseforsikringen hvis det? Anonymous poster hash: 32539...e72 rin dem du og hør for sikkerhets skyld! God tur! Anonymous poster hash: 9b33b...ce4
Tantrum Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Er ikke krise, ta med telefonnummer de kan kontaktes på dersom uhellet er ute. Ta også en tur innom HELFO's sine sider og bestill deg et bevis på at du er dekket av den norske folketrygden. Der kan du selv printe ut beviset
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Har europeisk helsekort hvis det er det du mener? Skal finne tlf nr i tilfelle det skjer noe så tar jeg det med:) takk for svar:) Anonymous poster hash: 32539...e72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå