Bustetroll Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Har ikke ofte besøk, men de som har vært der, de begynner å le, og spør om jeg virkelig fortsatt har en kassetv. Ex'en min også klagde konstant. "Vi må ha ny tv, det er førsteprioritet". 1. Den er av 90% av tiden2. Den viser de samme programmene som alle andre tv'er3. Den var gratisHvorfor skal jeg bruke flere tusen på en ny tv når jeg allerede har en ? Kanskje jeg til og med må begynne å betale lisens hvis jeg kjøper ny ? Nei fysj..Jeg syntes kassetv'en min er fin jeg !
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Kjempesøt! Det er jo ikke en eldgammel variant du har heller. Kos deg med den! Anonymous poster hash: 0acdf...966
Kathrine. Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Like greit med sånn vel. Snart retro og greier.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Ingenting i veien med den. Derimot så synes jeg du skal betale lisens slik vi andre gjør... Anonymous poster hash: e347a...c25
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Forfra ser den ut som en flatskjerm. Kniiiis. 😂 Anonymous poster hash: ad44a...87b
Bustetroll Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2014 Skjønn panne du har heheheh Jo takk du! x-en min sa den var lang, så jeg liker den ikke så godt mer
Bustetroll Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2014 Ingenting i veien med den. Derimot så synes jeg du skal betale lisens slik vi andre gjør... Anonymous poster hash: e347a...c25 Jeg har aldri betalt lisens i mitt liv.. Skal det liksom komme en regning? For jeg har aldri fått no regning..
Bustetroll Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2014 Forfra ser den ut som en flatskjerm. Kniiiis. Anonymous poster hash: ad44a...87b Bare passe på at gjestene ikke får se den fra andre vinkler da!
Mandala Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Den hadde fungert veldig bra her. Jeg har en 32" i stua som egentlig aldri brukes. Flatskjerm visstnok. Når jeg er hos andre med store, ganske nye tver, så ser jeg jo at de er tusen ganger bedre å se film på Jeg bare bryr meg ikke nok om det selv, til å gidde å betale stort for en tv.
Bustetroll Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2014 Den hadde fungert veldig bra her. Jeg har en 32" i stua som egentlig aldri brukes. Flatskjerm visstnok. Når jeg er hos andre med store, ganske nye tver, så ser jeg jo at de er tusen ganger bedre å se film på Jeg bare bryr meg ikke nok om det selv, til å gidde å betale stort for en tv. Ikkesant. Jeg ser jo så sjeldent på tv.. Her har jeg bare tv2 og tv Norge, nrk og de standarkanalene.. ikke tv 3 osv.. Står tv'en på er det som regel animalplanet i bakgrunnen. Trenger ikke hd supermagic for å se en gjeng aper liksom
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Det er i det minste sånn avlangt. Før vi flytta hadde jeg sånn lite kvadratisk tv hehe Kom aldri på at det var noe galt med det da Prioriterte bare ikke penger til tv
★julestjerne★ Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Synes den ber preg av ingen mann i hus I det legg eg at det er slik tv eg sikkert hadde hatt om eg var aleine. I kjellerstua er ein 50" som mannen meinar treng utskifting. I hovudstua står min 32", stort nok for meg og ungane.
Tired mama Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 Skjønn panne du har heheheh Jo takk du! x-en min sa den var lang, så jeg liker den ikke så godt mer Jeg har samme "problem". ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #16 Skrevet 3. januar 2014 Keep it! Anonymous poster hash: da2c9...218
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #17 Skrevet 3. januar 2014 Kan trøste deg med at her i huset stod det to sånne i stua helt frem til i begynnelsen av desember. Og det til tross for at det bor en mann her. Først kom pappa med en flatskjerm i begynnelsen av desember og så kom han med en til midt i desember. Han mente det var på tide å bytte dem ut gitt. Men det går ikke noe mer fornuftig på dem altså... Anonymous poster hash: bede7...5d0
oppilia Skrevet 3. januar 2014 #18 Skrevet 3. januar 2014 Finere enn min ;-) alle besøkende ler av "klumpe tv-en" Liker gamle ting som fortsatt fungerer. Har en 8 år gammel mobil som også blir gjort narr av hehe..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #19 Skrevet 3. januar 2014 Vil du ha vår? Relativt ny flatskjerm, men får ikke solgt den. 42 tommer. Skal kjøpe 70 tommer ultra HD 3D tv. Mye bedre filmopplevelse Anonymous poster hash: 4b3e3...4f8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #20 Skrevet 3. januar 2014 Den tvn kom vel ut på markedet rett før lcd tv-n kom. halvt år før tror jeg;) Ufattelig gøy med en ny morsom tv da. Med netflix etc så har du omtrent et par nye filmer om dagen som du ikke har sett før. Anonymous poster hash: 5e250...482
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #21 Skrevet 3. januar 2014 Her bor det også en mann, vi har tykk tv og betaler lisens. Det bør du også gjøre. Sikkert ikke vanskelig å finne ut hva du skal gjøre for å få regning. Anonymous poster hash: d3f93...144
BareMas Skrevet 3. januar 2014 #22 Skrevet 3. januar 2014 Digger'n!! Jeg hadde en flat tv på den størrelsen en gang, superfornøyd, fin å se til! Så fikk jeg meg kjæreste.... The tv had to go, fikk jeg beskjed om. Nå har jeg en tv på størrelse med min første hybel. Savner tv'n min!
Gjest Julia1984 Skrevet 3. januar 2014 #23 Skrevet 3. januar 2014 Vi har 100" flatskjerm i loftstua. Vanvittig filmopplevelse! 55" i stua. Store rom og stort hus. Hadde ikke klart å se film på din tv
Odine! Skrevet 3. januar 2014 #24 Skrevet 3. januar 2014 Behold den! Vi hadde firkanta kassetv helt til vi kjøpte oss en BlueRay-DVD og trengte HDMI-inngang.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #25 Skrevet 3. januar 2014 Vi har også fortsatt en kassetv i stua oppe. En 52" tv til over 20 000,- i kjellerstua. Vi itter mest og ser på tv oppe:-D Anonymous poster hash: 38b4f...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå