Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld da damer? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slapper av på sofaen sammen med min kjære mann, en god rødvin, smash og den koselige filmen Emil i Lønneberget:-D

Mannen står for middagen, her blir det sterk taco litt senere i kveld.

Ha en fin kveld alle sammen!

Anonymous poster hash: 8206b...c4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ete heimelaga pizza med mann, barn og bror. På tide å legge eldste og sette på tv snart. Blir vel å zappe gjennom kanallista nokre gongar før vi skrur på plex eller netflix..

Skrevet

Vi har barnefri (samboer har en datter som bor fast hos oss, men som er på samvær hos sin mor) og vi nyter helgen på hytta:)

I kveld har mannen laget til nachos som vi skal kose oss med om ca. en halv time med en liten boks øl attåt. Ellers ser vi TV sammen, mens jeg strikker lity samtidig:)

Skrevet

Er vel bare å komme seg i seng før kl 20 siden ungen våkner nesten hver time hele natten og kl 05 i morgen.

Anonymous poster hash: ac73c...61e
Skrevet

Har sendt eldstemann til faren, så da er det de to små og meg her. En er i seng og en leker litt. Snart er det natta der også.

Så kommer jeg nok til å se på tv og duppe av etter at jeg har ryddet og tatt oppvasken..

Anonymous poster hash: 4f33a...bd5

Skrevet

Spiser all bran og glor her før jeg skal slenge meg på sofaen å se på et eller annet på viaplay resten av kvelden. :)

Skrevet

Ungene leker fint sammen foran meg. Jeg sitter i godstolen med pc. Vi har spist kyllinggryte, og barna aner ikke at det er fredag idag (like dagville som meg denne ferien). Jeg sitter vel stort sett her hele kvelden, hvis jeg ikke karrer meg opp og rydder litt mer. Men tviler sterkt på det.. 

Skrevet

Vi har akkurat kost oss med å lø ved i garasjen. Lillebror dusjer, storesøster spiller på dataen min, mannen leker på taben sin og jeg ser på pvr og dibber via mobilen.. :D Snart skal barna i seng og vi skal kose og se film :)

Skrevet

Holder på å lage noen proteinsnacks, og skal støvsuge huset, pluss rydde litt, så blir det en treningsøkt når barna er i seng :) mannen er på besøk hos en kamerat

Anonymous poster hash: a6a30...0da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...