Gå til innhold

Forsinket overtakelse av bolig - hvor skal vi bo i mellomtiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har solgt leiligheten vår, og må flytte ut innen 15. Januar. Vi skulle egentlig overta vår nye bolig 15. november, men overtakelsen er kraftig forsinket da selgere nye bolig ikke er ferdigstilt til avtalt tid. Dette er forbehold som selger har tatt med i kjøpekontrakten, og lite vi får gjort noe med. Nå er situasjonen den at vi (2 voksen og 1 åring + katt) står uten tak over hodet i ca. 2-3 uker (i beste fall). Vi får lagre alle møbler i det nye huset fom. neste helg.

Vi har ingen familie her (nærmeste er 35 mil), og er i full jobb begge to. Hvordan ville dere løst dette på best mulig måte, uten å bli ruinert. Vi bor i Trondheim.

Anonymous poster hash: e4ecf...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere bo hos noen venner? Kolleger? Hør i alle fall litt rundt om det er noen som har en bestemor som er i syden for vinteren eller om noen har en kjellereilighet dere kan låne noen dager.

Skrevet

Campinghytte

Skrevet

En familie jeg kjenner leide en liten campinghytte. Ikke noe luksus, og trangt for en familie på 5. Men greit nok for en noen uker. Dessuten kostet det dem ca ingen ting :)

Skrevet

Da jeg studerte bodde jeg på Schøller noen ganger (før jeg bytta til Nova) men Shøller har i alle fall langtidsleie.

Skrevet

Campinghytter er superbillig og funker bra.

Anonymous poster hash: ecd39...0b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...