Gå til innhold

Siklis

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overlevde middagen ser jeg?

Videoannonse
Annonse
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Jo, det gikk over all forventning (takket være veiledning fra drevne damer) . Jeg var helt ødelagt i ben og korsrygg da jeg omsider fikk lagt meg (det er sikkert ingen god idé å skulle være vertskap for såpass mange når du selv ikke er på topp) - men jeg kom meg gjennom alt. Maten ble perfekt, ryktes det, og jeg var rett og slett imponert over meg selv. Kalkunen ble langtidsstekt og ikke tørr (hvis jeg skal tro gjestene), sausen var himmelsk (lagde fra bunn med alt jeg ble anbefalt - og ripsgele, det var det jeg fant). Appelsinsaus også - jeg likte ikke, men heldigvis mange andre. Og søtpotetgrateng og jeg vet ikke hva. Waldorf gikk som en lek Til og med en helt perfekt vegetarrett. Is, varme bær, varm sjokoladesaus og marengs til dessert. Begynte å vurdere ny karrierevei da en av gjestene kunne fortelle at det viktigste i hans hjemland er at kvinner kan lage mat, og at jeg bestod den testen uten tvil. Derfor vurderer jeg nesten å melde meg på neste sesong av Master Chef. Hvem hadde trodd?

Skrevet

Nam!

Bra jobba!

Skrevet

Så bra, jeg er imponert! Ikke verst å dra i land et så stort opplegg uten særlig erfaring fra før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...