Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Har skrevet tidligere, men hva tror du er grunnen til at han ikke liker at jeg legger ut bilder av han og meg? Vi har nettopp vært på ferie, han vil ikke at jeg skal legge ut bilder av oss...? Han sier jeg skal sette kontoen min som privat slik at ingen ser det. Anonymous poster hash: d632f...d84
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Høres ut som en jeg kjenner, han har flere på fôr som han ikke vil skal se sånn I tilfelle rottefelle han vil ha noe annet kjøtt om du forstår... Anonymous poster hash: f880b...112
ærlig talt Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Han vil vel ikke at andre skal vite at han er i et forhold..
sug lut Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Hadde du vært sammen med meg hadde jeg forlatt deg om du la ut bilder av meg. Jeg er ikke interessert i å ha en nett-eksistens overhodet med fullt navn og bilder.
valkyrien Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Det er da ikke rart? Mannen min vil ikke at jeg legger ut bilder av han heller, det er ikke alle som vil eksponeres på nett.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Hadde du vært sammen med meg hadde jeg forlatt deg om du la ut bilder av meg. Jeg er ikke interessert i å ha en nett-eksistens overhodet med fullt navn og bilder. lol Anonymous poster hash: 7ce03...63a
me_87 Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Det var sånn elskerinnen til eksen min fant ut at han var i ett forhold med meg.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Spørsmål som er relevante for å kunne svare: 1. Har han egen facebookkonto og noen bilder der fra før? 2. Er det på facebook du vil legge ut bilder eller et annet sted? Anonymous poster hash: f3f46...35c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Jeg vil ikke at noen legger ut bilder av meg eller barna. Betyr ikke at jeg ikke er stolt over de:) Liker bare ikke å legge ut bilder ukritisk. Anonymous poster hash: f71d5...974
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Det var sånn elskerinnen til eksen min fant ut at han var i ett forhold med meg. Jaaaa, nå ser jeg det. Takk takk! Yes! Takk for alle andre svar også. HI Anonymous poster hash: f73a9...46b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Spørsmål som er relevante for å kunne svare: 1. Har han egen facebookkonto og noen bilder der fra før? 2. Er det på facebook du vil legge ut bilder eller et annet sted? Anonymous poster hash: f3f46...35c Nei, facebook er ikke aktuelt i det hele tatt. Men instagram er ok, fordi der er det "mine venner og mine" folk som følger meg. Men han vil ikke "vise" seg sammen med meg på hans instagram eller på hans facebook profil. HI Anonymous poster hash: f73a9...46b
Mandala Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Men legger han selv ut bilder av seg på sine kontoer? Kjæresten min er veldig privat på nettet. Legger ikke ut bilder av barna, ekstremt sjeldent av seg selv og skriver så og si aldri statuser. Han har også en privat vegg så han må godkjenne ting han blir tagget i før de vises. Noe han ikke gjør Han vil bare være hakket mer privat enn meg på nettet.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Det var sånn elskerinnen til eksen min fant ut at han var i ett forhold med meg. Jaaaa, nå ser jeg det. Takk takk! Yes! Takk for alle andre svar også. HI Anonymous poster hash: f73a9...46b Hæ? Hvorfor så glad HI? Er det bare jeg som ble et stort spørsmålstegn av dette svaret...? Anonymous poster hash: f3f46...35c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Spørsmål som er relevante for å kunne svare: 1. Har han egen facebookkonto og noen bilder der fra før? 2. Er det på facebook du vil legge ut bilder eller et annet sted? Anonymous poster hash: f3f46...35c Nei, facebook er ikke aktuelt i det hele tatt. Men instagram er ok, fordi der er det "mine venner og mine" folk som følger meg. Men han vil ikke "vise" seg sammen med meg på hans instagram eller på hans facebook profil. HI Anonymous poster hash: f73a9...46b Men står dere ikke som i et forhold på facebook da? Og er det en sjalu eks i fortiden hans her som kanskje kan ha noe med aversjonene hans her å gjøre? Anonymous poster hash: f3f46...35c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 Men legger han selv ut bilder av seg på sine kontoer? Kjæresten min er veldig privat på nettet. Legger ikke ut bilder av barna, ekstremt sjeldent av seg selv og skriver så og si aldri statuser. Han har også en privat vegg så han må godkjenne ting han blir tagget i før de vises. Noe han ikke gjør Han vil bare være hakket mer privat enn meg på nettet. Han legger ut bilder av seg selv på sine kontoer ja. Men ting er litt komplisert her, så er nok derfor. Men forstår hva du mener da Anonymous poster hash: f73a9...46b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #16 Skrevet 3. januar 2014 Det var sånn elskerinnen til eksen min fant ut at han var i ett forhold med meg. Jaaaa, nå ser jeg det. Takk takk! Yes! Takk for alle andre svar også. HI Anonymous poster hash: f73a9...46b Hæ? Hvorfor så glad HI? Er det bare jeg som ble et stort spørsmålstegn av dette svaret...? Anonymous poster hash: f3f46...35c Jeg skjønner, hehe. Men når jeg tenkte meg litt om nå og legger sammen litt så ser jeg at det er en person han ikke vil vise seg for, sammen med meg. Er derfor han ikke liker det tror jeg. Var ikke slik før. Så han har nok fått høre det fra en eller annen, hvem det er vet jeg ikke. Anonymous poster hash: f73a9...46b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #17 Skrevet 3. januar 2014 http://www.ted.com/talks/james_lyne_everyday_cybercrime_and_what_you_can_do_about_it.html All den informasjonen som er tilgjengelig via bilder gjør at man alltid burde ha bilder privat/bare venner... Anonymous poster hash: 87130...edc
*Miss Marple* Skrevet 3. januar 2014 #18 Skrevet 3. januar 2014 Mannen min har ikke Facebook og vil ikke ha bilder av seg selv på nett - og han er ikke spesiell i det hele
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #19 Skrevet 3. januar 2014 Mannen min har ikke Facebook og vil ikke ha bilder av seg selv på nett - og han er ikke spesiell i det hele Ikke på den måte, men mot meg. Han vil jo mer eller mindre aldri vise seg sammen med meg. Offentlig. Men har fått de svarene jeg ønsker nå, så takk! Anonymous poster hash: f73a9...46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå