Gå til innhold

Ringer dere til bhg om barnet skal være hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde det da jeg hadde bsrnehagebarn, ringer ikke nå når jeg har skolebarn før tredje dag, holder å skrive i beskjedboken hvis de har vært syke en dag eller to.

Seriøst? Hva om barnet blir borte på skoleveien eller roter seg bort i løpet av et frikvarter. Er det virkelig ingen sjekk på skolen?Anonymous poster hash: 141b0...e53

Jeg leverer barna hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender alltid en sms :)

Skrevet

Åh, skulle ønske vi også kunne sende sms! Mye enklere å ringe - noen ganger er de personer fra andre avdelinger som tar telefonen òg. Kan jeg foreslå det for barnehagen? HI

Anonymous poster hash: 59462...27b
Skrevet

Gjorde det da jeg hadde bsrnehagebarn, ringer ikke nå når jeg har skolebarn før tredje dag, holder å skrive i beskjedboken hvis de har vært syke en dag eller to.

Seriøst? Hva om barnet blir borte på skoleveien eller roter seg bort i løpet av et frikvarter. Er det virkelig ingen sjekk på skolen?

Anonymous poster hash: 141b0...e53

Jeg gir alltid beskjed til SFO når skolebarnet er sykt og sender en mail til læreren i tillegg til å skrive i bekjedboken.

Skrevet

Åh, skulle ønske vi også kunne sende sms! Mye enklere å ringe - noen ganger er de personer fra andre avdelinger som tar telefonen òg. Kan jeg foreslå det for barnehagen? HI

Har de mobil kan du selvsagt foreslå det. Jeg ringer eller sender sms. Bhg liker å vite om mange er syke samtidig eller om de har fri, rett og slett for å kunne sette inn ekstra tiltak ved smittsomme sykdommer.

Anonymous poster hash: ce5b5...487

Skrevet

Er det planlagt fravær sier jeg ifra i god tid. Er han syk, eller ved annet uplanlagt fravær sender jeg alltid sms om det om morgenen.

Skrevet

Seriøst? Hva om barnet blir borte på skoleveien eller roter seg bort i løpet av et frikvarter. Er det virkelig ingen sjekk på skolen?

Anonymous poster hash: 141b0...e53

Det er ikke noe sjekk på skolen her ihvertfall. Men det har hendt at SFO har ringt meg da, når min sønn har vært med andre hjem fra skolen, og jeg ikke visste at de ble hentet tidlig.

Anonymous poster hash: 287f1...815

Skrevet

Sender alltid sms. Eller gir beskjed på forhånd i bhg hvis det er planlagt fri.

Skrevet

Seriøst? Hva om barnet blir borte på skoleveien eller roter seg bort i løpet av et frikvarter. Er det virkelig ingen sjekk på skolen?Anonymous poster hash: 141b0...e53

Det er ikke noe sjekk på skolen her ihvertfall. Men det har hendt at SFO har ringt meg da, når min sønn har vært med andre hjem fra skolen, og jeg ikke visste at de ble hentet tidlig. Anonymous poster hash: 287f1...815

Sjekkes ikke her heller etter det jeg vet, aldri blitt oppringt når barna er syke. Problemet he med å ringe er at man ofte må ringe og dure i evigheter. Nå pleier vi å stikke innom skolen en av oss for å hente leksebøker hvis de mangler en bok, snakker da som regel med noen på sfo eller lærer/ assistent.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ringte eller sendte sms da de gikk i bhg. Nå går de på skole, og vi har blitt oppringt en gang jenta ikke dukket opp på skolen. Hun lå hjemme og sov.... Kommunikasjonssvikt på høyt plan hos pappa og meg... Sms til sfo hvis de ikke kommer dit på dager det er planen at de skal komme, ellers blir vi oppringt. På "vår" skole er de veldig flinke til å følge opp og ha kontroll på hvor ungene er. Sier selvfølgelig i fra ved sykdom.

Skrevet

Det er vel normal høflighet å sende sms eller ringe barnehagen om poden ikke kommer? De sitter jo der å venter til alle har kommet. Og det samme gjelder skolen til 13 åringen. Sender alltid en sms eller en mail til kontaktlærer :)

Skrevet

Har de mobil kan du selvsagt foreslå det. Jeg ringer eller sender sms. Bhg liker å vite om mange er syke samtidig eller om de har fri, rett og slett for å kunne sette inn ekstra tiltak ved smittsomme sykdommer.

Anonymous poster hash: ce5b5...487

Og for å vite om det er behov for vikar hvis det er fravær blant de avsatte også.

Anonymous poster hash: 01642...26a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...