Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg vet, jeg vet!!! Men det plager meg. Han skal på fest alene i kveld. Han vil ikke vente til jeg kan bli med. Han vil ut alene og skal på fjelltur med broren sin i mårra. Det var han som ba om god deilig middag i kveld. Men så ombestemte han seg. Jeg vil ikke nekte han. Han må da ha friheten sin slik jeg og vil. Det bare. Han har fortalt meg at når han har vert ute uten meg så er det hver gang noen vi kjenner felles, eller en av exs kjærestene hans som prøver febrilsk å få han med hjem.. jeg vet jeg kan stole på han. Men inni meg er det likevel en stor indre uro.. å jeg kan ikke si det til han. For da får han dårlig samvittighet. I kveld ble det slik at poden skal overnatte hos en venn. Så i tilleg blir jeg jo sittende hjemme alene.. ikke noe stas i det heletatt. Anonymous poster hash: 6f02a...4df
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Sjarmerende fyr du har funnet deg... Anonymous poster hash: 4a095...e69
Sint naken biltyv Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Haha, seriøst? Han dropper avtalen med deg fordi han heller vil på fest? Usjarmerende og en du ikke kan stole på....
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Høres ut som en med høye tanker spørr du meg... Rart det bare skjer når han er alene... Anonymous poster hash: 68f56...51a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Mhm... men man må jo ha litt frihet også.. vi er jo mye sammen ellers.. tidligere iallefal. . Anonymous poster hash: 6f02a...4df
Monajenten Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Men kan du ikke bli med da, hvis gutten skal på overnatting?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Hvorfor kan du ikke bli med? Anonymous poster hash: 1b744...196
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Men kan du ikke bli med da, hvis gutten skal på overnatting? det er første gang ungen skal overnatte hos en venn. Vel å merke hos naboen 20 meter unna.. der kjæresten skal ut. Det er 7 mil unna. Der han bor. Så jeg kan jo dra på byen her da. Men vil være mest tilgjengelig om poden blir redd og vil hjem. Anonymous poster hash: 6f02a...4df
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Men kan du ikke bli med da, hvis gutten skal på overnatting? det er første gang ungen skal overnatte hos en venn. Vel å merke hos naboen 20 meter unna.. der kjæresten skal ut. Det er 7 mil unna. Der han bor. Så jeg kan jo dra på byen her da. Men vil være mest tilgjengelig om poden blir redd og vil hjem. Anonymous poster hash: 6f02a...4df
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Men hvordan bli kvitt bekjymringene? Jeg føler jeg er for sjalu her.. har litt lyst kjæresten blir med meg ut neste helg isteden. Da har jeg og barnefri.. :/ men i går snakket vi om hvor viktig det var at bagge hadde mulighet til alenetid også. Hehe. Forstår han jo godt.. jeg har jo vert med han og hele familien hans hele jula og nyttårsaften.. Anonymous poster hash: 6f02a...4df
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Dra ut å kos deg alene eller med noen i kveld du også! Anonymous poster hash: 35390...fbc
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Hmmm. Men er ikke det litt skummelt mtp at ungen kanskje vil hjem og kjæresten venter seg sikkert at jeg blir hjemme i dag.. hehe.. Anonymous poster hash: 6f02a...4df
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Nå som han fikk vite jg sku ha barnefri ville han pluttselig mere komme hit enn å ut med vennene sine.. er det ungen min som er problemet han ikke nevner her .. :/ åååh nå ble jeg skeptisk her Anonymous poster hash: 6f02a...4df
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Dra ut å kos deg alene eller med noen i kveld du også! Anonymous poster hash: 35390...fbc Enig i det. Hadde det vært grunn til bekymring hadde han neppe fortalt deg at noen prøvde å sjekke ham opp. Han liker nok bare oppmerksomheten. La ham få den du. Anonymous poster hash: 13206...d93
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 Nå som han fikk vite jg sku ha barnefri ville han pluttselig mere komme hit enn å ut med vennene sine.. er det ungen min som er problemet han ikke nevner her .. :/ åååh nå ble jeg skeptisk her Anonymous poster hash: 6f02a...4df Er han kjæreste, og ikke samboer eller mannen din? Hvor gamle er dere? Og hvor gammelt er barnet? Barnet ditt i seg selv er neppe problemet, men det kan hende han nå øyner håp om å kunne ha litt ekstra høylydt sex med deg . Anonymous poster hash: 13206...d93
Ileus Skrevet 3. januar 2014 #16 Skrevet 3. januar 2014 Hvorfor gidder du å være sammen med en du ikke stoler på? Hopper han i senga til andre damer er han ikke noe å samle på.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #17 Skrevet 3. januar 2014 Vi bor ikke sammen. Er kjærester. Jah han håper vel på høylydt sex nå. Men akk nå frister det for meg og dra ut og ha denne alenekvelden.. d er litt gidt og. Har jo bare tina opp nok mat til meg selv.. hehe.. men han kan jo bare komme men.. han har jo planlagt å ut. blir forvirra jeg.. Anonymous poster hash: 6f02a...4df
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #18 Skrevet 3. januar 2014 Dra ut å kos deg alene eller med noen i kveld du også! Anonymous poster hash: 35390...fbc Enig i det. Hadde det vært grunn til bekymring hadde han neppe fortalt deg at noen prøvde å sjekke ham opp. Han liker nok bare oppmerksomheten. La ham få den du. Anonymous poster hash: 13206...d93 trur jeg gjør det. men nå ble det mulig at jg må bli hjemne da siden han kanskje ville komme likevel :/ Anonymous poster hash: 6f02a...4df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå