Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Vet ikke om det er relevant, men har i 1 1/2 uke hatt halsbetennelse. Virus sier legen. I tillegg veldig forkjøla. Ikke vært helt i form. Barna er hos besteforeldre. Jeg lå på senga og sov litt. Våknet i en gang og syns kroppen kjentes rar ut, men sovnet igjen. Når jeg så vsknet igjen etterpå skulle jeg gå ned trappa, og kroppen kjentes helt merkelig ut. Geléfølelse i hele kroppen. Måtte til slutt sette meg ned for og ikke svime av. Har svimt av før og kjente det komme. Tok lang tid før jeg turte å stå på beina da beina var veldig svake. Gikk opp for å legge meg igjen og følte meg ikke bra. Ble kjemperedd. Har nå stått opp igjen og det har roet seg noe. Men, føler meg fortsatt litt rar og svak i kroppen. Er også kjemperedd, så klarer ikke helt å skille det fysiske fra det psykiske. Hva hadde dere gjort i dette tilfellet? Hjertet har forresten blitt sjekket før pga besvimelse. Fant ikke noe galt på EEG. Anonymous poster hash: 92262...479
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Tror du trenger å drikke par glass vann. Høres ut som kroppen trenger drikke! Anonymous poster hash: 96f59...94a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 er du bekymret og redd, så dra på legevakta.men jeg tenker du kanskje har fått i deg for lite væske... Anonymous poster hash: dabfb...391
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har drukket bra hele tiden, så kan ikke skjønne det kan komme av for lite drikke... Kjenner bare jeg er redddet skal være noe alvorlig... Anonymous poster hash: 92262...479
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Men å legge ut om det på dib, det er ikke noe problem! Anonymous poster hash: 6aa0c...3b9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Hæ?! Hvorfor skulle jeg ikke kunne spørre om dette her? Anonymous poster hash: 92262...479
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Det høres ut som du har et angstanfall kjære deg. Da vil kroppen din føles ut som gele, du blir rastløs, puster tungt/raskere som gjør at du får for mye/for lite oksygen i blodet, det vil føre til at du blir svimmel. Det beste du kan gjøre akkurat nå er å ta deg en liten tur ut for å få klarhet i hodet. Pakk deg godt inn og spaser litt. Anonymous poster hash: 37d52...e84
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Har du høy feber? Hvordan er pusten din? Vondt i kroppen? Du kan ikke regne med å få friskmeldt deg selv her inne. Fryktelig farlig kan det også være. Ring legevakten og forklar hvordan du føler deg, samt at du opplyser om sykdomsforløpet. Virus kan sette seg litt her og der rundt om i kroppen, og det er ikke alle steder man bør være så syk.. Så, kontakt eller oppsøk helsepersonell! Anonymous poster hash: e9bfe...6e1
Gjest Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Virker som om du er dehydrert? Eller har hatt blodtrykksfall eller å ha ligget lenge i sengen? Tja mange muligheter her, men hadde kanskej gjort det lurt å kontakte legevakt om du er usikker eller engstlig
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Vet ikke om det er relevant, men har i 1 1/2 uke hatt halsbetennelse. Virus sier legen. I tillegg veldig forkjøla. Ikke vært helt i form. Barna er hos besteforeldre. Jeg lå på senga og sov litt. Våknet i en gang og syns kroppen kjentes rar ut, men sovnet igjen. Når jeg så vsknet igjen etterpå skulle jeg gå ned trappa, og kroppen kjentes helt merkelig ut. Geléfølelse i hele kroppen. Måtte til slutt sette meg ned for og ikke svime av. Har svimt av før og kjente det komme. Tok lang tid før jeg turte å stå på beina da beina var veldig svake. Gikk opp for å legge meg igjen og følte meg ikke bra. Ble kjemperedd. Har nå stått opp igjen og det har roet seg noe. Men, føler meg fortsatt litt rar og svak i kroppen. Er også kjemperedd, så klarer ikke helt å skille det fysiske fra det psykiske. Hva hadde dere gjort i dette tilfellet? Hjertet har forresten blitt sjekket før pga besvimelse. Fant ikke noe galt på EEG. Anonymous poster hash: 92262...479 Sånn våknet jeg en gang for 4 år siden. Det gikk ikke over, og etter 3 uker fikk jeg time hos legen. Jeg fikk en "diagnose" - utbrenthet med angst. Først nå er jeg mitt sanne jeg. Om du er syk og ikke har tatt hensyn til det, kan kroppen finne på ting for å få deg til å roe deg ned. Det er kroppens måte å si ifra at nok er nok! Det kan være det, eller det kan være noe annet. Ta det opp med lege! Anonymous poster hash: 4d3c3...156
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Angstanfall tenkte jeg også, men lurt å sjekke hos lege - om ikke annet for å få ro selv.. Anonymous poster hash: 6b55f...910
Julie (: Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Jeg følte meg sånn en gang under lungebetennelse. Gikk på legevakta og fant ut at hjertet ikke er som det skal være. Ta deg en tur, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå