Gå til innhold

Hvor dumt er det med dobbelseng på gutterommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt med diagnose som ikke tør ligge på rommet sitt alene. Er 6 år. Jeg ligger på madrass inne hos han. Nå har vi fått oss en 150-seng som jeg først tenkte å ha på gjesteloftet, men har litt lyst til å ha den på rommet til gutten slik at vi kan ligge bedre. Men blir det for teit? Vil besøkende reagere?

Anonymous poster hash: f0a99...fb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert :) det er jo knall med dobbeltseng. Når barnet mitt har overnatting av venninner så vil de alltid ligge i dobbelsengen på gjesterommet istedenfor madrass ved siden av sengen til barnet mitt.

Anonymous poster hash: 15421...d9a

Skrevet

Hadde han vært 16, så ville jeg kanskje tenkt at det oppfordret for mye til jentebesøk, men i deres situasjon ville jeg absolutt valgt det. Det er viktig at alle sover godt!

Anonymous poster hash: 1f335...335

Skrevet

Om nokon reagerar kan du seie de treng å kunne bruke rommet som gjesterom innimellom og at det difor er praktisk med dobbeltseng.

Skrevet

Åå takk for positive svar! Hadde forventet pes jeg nå for det faktum at jeg ligger inne hos ham. Har forresten alltid skyndet meg å bære ut madrassen og dyna mi når han har vennebesøk, så han ikke skal bli ertet.

Og rommet er stort nok :)

HI

Anonymous poster hash: f0a99...fb9

Skrevet

Er det aktuelt med køyeseng? Det er det jo mange barn som har, og det tar mindre av rommet. Kan også brukes til overnattingsbesøk når han blir eldre. Mannen eller jeg sover i perioder mye i overkøya hos gutten vår, han er ikke så glad i å sove alene. Fin løsning for at alle skal få nok søvn!

Anonymous poster hash: 1f335...335

Skrevet

Synes det høres ut som en god idé. Da slipper du å styre med madrassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...