Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Bare en liten oppdatering: Vi kontakta lege og barnelege igår. Fikk Losec til jenta som skal begynnes på idag. Pappaen har tatt over min permisjon og jeg er sykemeldt og la meg frivillig inn på sykehus. Nå må jeg bli frisk,men det må babyen også. Anonymous poster hash: 3a43e...eef
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 God bedring ❤ Det ordner seg nå vet du! Anonymous poster hash: 4b9b3...5d5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Så godt å høre! God bedring! dette var gode nyheter! Regner med alt ordner seg for dere hele familien nå Anonymous poster hash: 31cba...e9b
Tarssan Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Så godt at dere får hjelp Å så fint at du tok grep så tidlig. Depresjon kommer til å forsvinne og forhåpentligvis blir din datter bedre. Masse god bedring, klem til deg
Tjofsen Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Så flott at dere har fått hjelp. God bedring!
Ugl@ ruger... Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Godt å lese, god bedring og lykke til med alt.
soleia Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Det var godt å høyre! God betring til dykk begge.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Hva mener du med at du la deg frivillig inn på sykehus? Ble du lagt inn fordi legen rekomenderte det? Eller fordi du selv valgte det? Sistnevnte er vel ikke mulig... Anonymous poster hash: dfb13...849
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Hvorfor er du på sykehuset? Anonymous poster hash: 23f77...185
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Ta godt i mot all hjelp du kan få nå, dette er ikke tiden for å bli kjapt bra og "flink" igjen. Du trenger tid til å komme deg ordentlig på beina. Ønsker dere alt godt! Anonymous poster hash: 705b1...238
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #17 Skrevet 3. januar 2014 Hvorfor er du på sykehuset? Anonymous poster hash: 23f77...185 Hun er vel på psyk for å få hjelp for depresjonen sin Lykke til HI, du skal se det ordner seg😃 Anonymous poster hash: ab03b...27b
Ugl@ ruger... Skrevet 3. januar 2014 #18 Skrevet 3. januar 2014 Hva mener du med at du la deg frivillig inn på sykehus? Ble du lagt inn fordi legen rekomenderte det? Eller fordi du selv valgte det? Sistnevnte er vel ikke mulig...Anonymous poster hash: dfb13...849 Man kan be om innleggelse og få det etter eget ønske i visse tilfeller. De tar fødseksdepresjoner på alvor og strekker seg langt for å behandle og forebygge. Jeg fikk selv tilbud da jeg hadde en fødselsdepresjon, jeg følte ikke jeg trengte det, og det var også helt greit. Fior meg var samtaler hjemme med en psykiatrisk sykepleier en gang i uken nok tett oppfølging av fastlege og helsstasjon ukentlig, pluss litt avlastning fra svigerfamilien det som skulle til for å bli bra igjen. Hadde kolikkbarn.
Følelsesvims Skrevet 3. januar 2014 #19 Skrevet 3. januar 2014 God bedring HI, og god bedring til babyen din! Du har tatt det første, største, vanskeligste og viktigste steget, nemlig å spørre om hjelp Klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #20 Skrevet 3. januar 2014 Hva mener du med at du la deg frivillig inn på sykehus? Ble du lagt inn fordi legen rekomenderte det? Eller fordi du selv valgte det? Sistnevnte er vel ikke mulig... Anonymous poster hash: dfb13...849 Når det er snakk om psykiatri, så er det forskjell på frivillig innleggelse og tvangsinnleggelse. selvsagt er begge deler bare aktuelt om legen anbefaler det. Anonymous poster hash: 3c6b6...90e
LeTwinsA Skrevet 3. januar 2014 #21 Skrevet 3. januar 2014 Hei, det var veldig godt å høre, har tenkt på deg God bedring og lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #22 Skrevet 3. januar 2014 Hva mener du med at du la deg frivillig inn på sykehus? Ble du lagt inn fordi legen rekomenderte det? Eller fordi du selv valgte det? Sistnevnte er vel ikke mulig...Anonymous poster hash: dfb13...849 Når det er snakk om psykiatri, så er det forskjell på frivillig innleggelse og tvangsinnleggelse. selvsagt er begge deler bare aktuelt om legen anbefaler det.Anonymous poster hash: 3c6b6...90e OK. Nå vet jeg jo ikke hvor syk HI er. Flott at terskelen for å forebygge og behandle fødselsdepresjoner ikke er alt for høy! Lykke til HI! Anonymous poster hash: dfb13...849
Hjertefru Skrevet 3. januar 2014 #23 Skrevet 3. januar 2014 Takk for oppdatering! Og god bedring til deg og babyen din
Cayetana Skrevet 3. januar 2014 #24 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har tenkt på deg også. Ta godt vare på deg selv. Husk; det blir bedre:) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå