Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Vært gift i noen mnd, bodd sammen i over 5 år. jeg har to barn fra før, han har ingen. vi ønsker oss et felles barn, hva er deres tanker? Anonymous poster hash: 6a672...4e3
MrsMilla Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Vil dere begge ha barn, så er det vel ikke verre enn at dere lager barn ? Såfremt alt funker etc.
Von Hertelhofen Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Ja, lag et barn dere og slutt å bekymre deg for hva andre mener om det, det er bare deres sak.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Tenker ingenting, ikke min jobb og avgjøre om det er rett/ feil. Det må være opp til dere. Anonymous poster hash: 951f8...bae
Narelle Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Who cares? Få de barna dere ønsker dere og som dere har råd/muligheten til å følge opp.
Ugl@ ruger... Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Helt opp til dere, mener ikke så mye om sånt, eneste som betyr noe er om dere greier å ta vare på barna deres.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Kommer an på situasjonen. Har man fått 3 barn med tre fedre på kort tid, tenker jeg mitt. Men hvis man får ett barn som 20 åring med en far, nr 2 som 27 åring med en annen far og tredje barnet med ny far når man F.eks er 35 hadde jeg ikke reagert. En bekjent av meg har en sønn på 5 år med en mann, en datter på 2 år med en annen mann(som aldri har hatt kontakt med barnet sitt) og er nå gravid med nr 3 med ny far, hun er 26 år. Det synes jeg er for gale.. Anonymous poster hash: 25fff...866
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Det bryr ikke meg. Jeg har tre venninner med tre forskjellige fedre. Har aldri tenkt negativt om de. Anonymous poster hash: e0791...6f3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 jeg fikk første barnet mitt da jeg var 19, og mitt andre da jeg var 23, jeg er nå 31... hi Anonymous poster hash: 6a672...4e3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tenker at man trenger ikke lage barn med nesten alle man møter på. 3 barn med 3 ulike fedre er ikke helt heldig... Anonymous poster hash: 616ce...5f0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 1. At man ikke har kjempet nok i det første forholdet man fikk barn i. Eneste gyldige grunn til å gå ifra faren til sitt barn er vold. 2. At man er stokk dum som ikke steriliserte seg når man først ble alene etter barn nr 1. Å få barn med flere fedre er utrolig belastende for barna. 3. At man er en dårlig mor som ikke tenker på barna sine først. 4. At man er billig som får barn med alle man har ett forhold til. Anonymous poster hash: 649ac...73d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 At du har hatt sex med minst tre menn og har vært uheldig i kjærligheten. Hvis du oppfører deg bra ellers, da(ikke flørter med alle osv) Anonymous poster hash: 1fe1a...abf
soleia Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Om det er greit for dykk, er det greit for meg Det uheldige er jo at du har to barn med fedre du ikkje bur saman med, men slik kan livet bli av og til, og det er det ikkje råd å gjere noko med no. Dersom du meiner du har funne mannen i ditt liv som du kjem til å halde saman med, så kan eg ikkje sjå noko gale i om de får eit barn til.
Narelle Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 1. At man ikke har kjempet nok i det første forholdet man fikk barn i. Eneste gyldige grunn til å gå ifra faren til sitt barn er vold. 2. At man er stokk dum som ikke steriliserte seg når man først ble alene etter barn nr 1. Å få barn med flere fedre er utrolig belastende for barna. 3. At man er en dårlig mor som ikke tenker på barna sine først. 4. At man er billig som får barn med alle man har ett forhold til. Anonymous poster hash: 649ac...73d Dette er rett og slett det dummeste jeg har hørt på lenge. Ler høyt! Får tro det var ironisk.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 1. At man ikke har kjempet nok i det første forholdet man fikk barn i. Eneste gyldige grunn til å gå ifra faren til sitt barn er vold. 2. At man er stokk dum som ikke steriliserte seg når man først ble alene etter barn nr 1. Å få barn med flere fedre er utrolig belastende for barna. 3. At man er en dårlig mor som ikke tenker på barna sine først. 4. At man er billig som får barn med alle man har ett forhold til. Anonymous poster hash: 649ac...73d Dette er rett og slett det dummeste jeg har hørt på lenge. Ler høyt! Får tro det var ironisk. Hi spurte om våre tanker og anonym varte hva hun tenker. Er ikke noe mer feil eller rett det du tenker enn henne. Jeg syns de som har tre unger med tre forskjellige tar for lett på det å få barn med den de er sammen med og virkelig må tenke gjennom hvorfor de gjør dette. Uansett hva det gjør er det ikke meg det går ut over, men barna. Jeg lever godt uansett hva HI velger å gjøre. Anonymous poster hash: db03e...9c8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #16 Skrevet 3. januar 2014 1. At man ikke har kjempet nok i det første forholdet man fikk barn i. Eneste gyldige grunn til å gå ifra faren til sitt barn er vold. 2. At man er stokk dum som ikke steriliserte seg når man først ble alene etter barn nr 1. Å få barn med flere fedre er utrolig belastende for barna. 3. At man er en dårlig mor som ikke tenker på barna sine først. 4. At man er billig som får barn med alle man har ett forhold til. Anonymous poster hash: 649ac...73d 1. Mann nr 1 daua 2. Mann nr 2 mishandla meg 3. Mann nr 3 har jeg vært gift med i 12 år😃 Anonymous poster hash: bd1a8...f00
Narelle Skrevet 3. januar 2014 #17 Skrevet 3. januar 2014 1. At man ikke har kjempet nok i det første forholdet man fikk barn i. Eneste gyldige grunn til å gå ifra faren til sitt barn er vold. 2. At man er stokk dum som ikke steriliserte seg når man først ble alene etter barn nr 1. Å få barn med flere fedre er utrolig belastende for barna. 3. At man er en dårlig mor som ikke tenker på barna sine først. 4. At man er billig som får barn med alle man har ett forhold til. Anonymous poster hash: 649ac...73d 1. Mann nr 1 daua 2. Mann nr 2 mishandla meg 3. Mann nr 3 har jeg vært gift med i 12 år Anonymous poster hash: bd1a8...f00 Nettopp fordi det finnes så mange grunner til at livet blir som det blir. Så bør en holde seg for god til å mene så mye om andre.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 3. januar 2014 #18 Skrevet 3. januar 2014 Skal innrømme at jeg tenker mitt:) Men ikke noe jeg bryr meg om:-)
Narelle Skrevet 3. januar 2014 #19 Skrevet 3. januar 2014 1. At man ikke har kjempet nok i det første forholdet man fikk barn i. Eneste gyldige grunn til å gå ifra faren til sitt barn er vold. 2. At man er stokk dum som ikke steriliserte seg når man først ble alene etter barn nr 1. Å få barn med flere fedre er utrolig belastende for barna. 3. At man er en dårlig mor som ikke tenker på barna sine først. 4. At man er billig som får barn med alle man har ett forhold til. Anonymous poster hash: 649ac...73d Dette er rett og slett det dummeste jeg har hørt på lenge. Ler høyt! Får tro det var ironisk. Hi spurte om våre tanker og anonym varte hva hun tenker. Er ikke noe mer feil eller rett det du tenker enn henne. Jeg syns de som har tre unger med tre forskjellige tar for lett på det å få barn med den de er sammen med og virkelig må tenke gjennom hvorfor de gjør dette. Uansett hva det gjør er det ikke meg det går ut over, men barna. Jeg lever godt uansett hva HI velger å gjøre. Anonymous poster hash: db03e...9c8 Hvis du leser hva jeg skrev først, så tenker jeg faktisk ingenting om HI eller de fleste andre. Har nok med å synse/mene/analysere mitt eget liv.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #20 Skrevet 3. januar 2014 1. At man ikke har kjempet nok i det første forholdet man fikk barn i. Eneste gyldige grunn til å gå ifra faren til sitt barn er vold. 2. At man er stokk dum som ikke steriliserte seg når man først ble alene etter barn nr 1. Å få barn med flere fedre er utrolig belastende for barna. 3. At man er en dårlig mor som ikke tenker på barna sine først. 4. At man er billig som får barn med alle man har ett forhold til. Anonymous poster hash: 649ac...73d 1. Mann nr 1 daua 2. Mann nr 2 mishandla meg 3. Mann nr 3 har jeg vært gift med i 12 år Anonymous poster hash: bd1a8...f00 Nettopp fordi det finnes så mange grunner til at livet blir som det blir. Så bør en holde seg for god til å mene så mye om andre. Nå var det faktisk HI som spurte om hva vi mente. Anonymous poster hash: db03e...9c8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #21 Skrevet 3. januar 2014 Det bryr ikke meg. Jeg har tre venninner med tre forskjellige fedre. Har aldri tenkt negativt om de. Anonymous poster hash: e0791...6f3 Akkurat der hadde jeg reagert mer på at du er bestevenninne med alle barna dine. Anonymous poster hash: a9a25...4c5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #22 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tenker at jeg håper dere klarer å samarbeide innad i familien, og at det funker. Tenker spesielt på de 3 fedrene, at det blir rettferdig med bursdagsgaver og samvær osv. Ellers tenker jeg, hyggelig med søsken, var mitt høyeste ønske hele barndommen Anonymous poster hash: b8d7a...7c0
Kyllingbein Skrevet 3. januar 2014 #23 Skrevet 3. januar 2014 Tenker at Bestemor også hadde 3 med 3- og streitere dame skal man lete lenge etter. Var sammen 10 år med nr 1 (altså faren til eldste onkel), nr 2 var et kortvarig forhold, nr 3 varte resten av livet. 30 + år
Nettie+jentungen Skrevet 3. januar 2014 #25 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tenker mitt om det skjer på kort tid. Men ellers er det da ikke noe jeg tenker så mye om få de barna du vil ha Jeg har (minst) to halvsøsken, har samme mor som en og samme far som den andre. Ikke det minste belastende mtp forskjellig foreldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå