Kathrine. Skrevet 3. januar 2014 #26 Skrevet 3. januar 2014 Mye fint og da. Men følelsen eg sitter igjen med er at antall puter er latterlig og at det et så trist med alle skilsmisse-barna. Veit at det ofte er eneste løsning og at det like godt kan ramme meg men synes likevel det er fryktelig trist at det er slik. (Tolk det som dere vil, men eg tenkte på skilsmissen her på slutten)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #28 Skrevet 3. januar 2014 Hun har det kjempefint hjemme hos seg!! Jeg er sikker på at hennes hjem er 100 ganger finere enn noen av dere som har kommentert her! Eneste som plager med med henne er: - Tragisk, at en ny mann "bor" hos henne, så kort tid etter skilsmissen med mannen. Stakkars barn :/ - Hun bruker for mye penger, tid og energi på materielle ting. Og jeg føler barna har en konstant stressa og lite tilstedeværende mor. Anonymous poster hash: d6df4...74f Har hun skrevet noe om det på bloggen? Ny samboer og Håkon? :S Anonymous poster hash: 7bfe7...a33
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #29 Skrevet 3. januar 2014 Dere skjønner vel at bloggen er reklameplakat for butikke. Hennes ikke sant? Hva man har i sofaen på bilder på en blogg er ikke nødvendigvis slik det er i virkeligheten. Anonymous poster hash: 2aec7...25b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #30 Skrevet 3. januar 2014 Puter omkring spisebordet, så kjekt. Får helt fnatt av så mye dill. Og huset mitt er langt penere enn det jøggelreiret der. Anonymous poster hash: 4a75e...35c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #31 Skrevet 3. januar 2014 Wow, hun har stil, men det var litt overkill ja.. Kunne ønske jeg hadde stil og penger til å det skikkelig gjennomført.. Her er jeg heldig om puta matcher duken liksom. Anonymous poster hash: 35106...607
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #32 Skrevet 3. januar 2014 Ikke rart det ble skilsmisse da, hvilken man hadde ikke blitt litt lei av å ikke kunne sitte seg ned i sitt eget hjem.... Fine ting ja, men hadde hun hatt 50% miner ting så hadde det nok sett en del penere ut ja!!!! Og hva er egentlig greia med de pleddene som ligger slengt utover?? Har så lyst og be henne brette de sammen! Anonymous poster hash: 31493...660
Tired mama Skrevet 3. januar 2014 #33 Skrevet 3. januar 2014 Synes hun har et flott hjem, jeg. Men for et (pardon my french) putehelvete!! Mine tre barn hadde hatt putekrig konstant!!! Himmel for dem, helvete for meg.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #34 Skrevet 3. januar 2014 Synes hu bør selge et par av de putene og kjøpe seg ei shampoflaske for penga jeg, for makan til fett hår skal man jammen lete lenge etter... Anonymous poster hash: ea29f...157
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #35 Skrevet 3. januar 2014 Orker å bo i det ræiret der as... Fysj! Anonymous poster hash: 47464...020
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #36 Skrevet 3. januar 2014 HVOR ER FARGENEEEE???????????????Blir gal av slike drittkjedlige hus,der ALT matcher!!!for meg er dette huset som en upperclass kjedelig gammel møy;har penger til kvalitet,men ikke det fnugg av kreativitet og individualitet. Hadde trodd jeg var fanget i et sepiabildet hadde jeg bodd i det huset der!! Kjenner det klør ifingrene etter å kaste noe fargerikt der inne!! Anonymous poster hash: b7d6a...2af
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #37 Skrevet 3. januar 2014 Synes hun har det flott, MEN som jeg sier på dialekt, satan kor mange pute! Anonymous poster hash: 91bb9...153
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #38 Skrevet 3. januar 2014 Herregud så rotete, jeg kjenner jeg blir stressa og irritert av å tenke på at noen tilby et slikt hjem til sine små barn. Fytti rakkarn dette var virkelig ikke fint! Anonymous poster hash: e3067...0f2
Mineto Skrevet 3. januar 2014 #39 Skrevet 3. januar 2014 Synes hun har det kjempefint jeg. Ingen er perfekte!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #40 Skrevet 3. januar 2014 Synes hun har det kjempefint jeg. Ingen er perfekte! jo, jeg! Anonymous poster hash: b7d6a...2af
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #41 Skrevet 3. januar 2014 Ooj ooj!! Sinnsykt mye ting, som igjen gjør at det ser skikkelig rotete ut! Jeg hadde aldri orket å ha det sånn! Og hvor sitter de? Det er jo ikke plass pga alle putene overalt. Anonymous poster hash: f5128...885
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #42 Skrevet 3. januar 2014 Dere dibdamer er jo så smarte. Artig underholdning da Anonymous poster hash: 2aec7...25b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #43 Skrevet 3. januar 2014 Vel, mannen hennes har flyttet ut og dets er ut som om den nye mannen er flyttet inn (utifra bildene på bloggen, insta og Facebook. I det siste har hun skrevet " snart skal vi handle oss ny bil ". Vi? Er det ikke typen hennes som skal handle bil og ikke henne? Unnskyld meg, all ære til den jenta, men jeg tror at hun er så opptatt av materielle ting, og at det skal bli kjøpt enten i hennes butikk eller Riviera Maison. Er ikke ting fra Skeidar, Bohus osv like bra? Ærlig talt, har vært i nettbutikken hennes, og interiøret hennes er svindyrt!!! Og det at hun kaller seg " Norges største interiørblogger " ? Hvor? Det er faen meg mange som aldri har hørt om henne. Og at hun har en slik butikk, det kan hun takke sin rike pappa, hun har ikke skapt den selv, som hun selv påstår. Jeg kan godt og mer enn gjerne med stor glede, glede meg over at andre oppnår noe, men ikke når de har pappaen sin i ryggen. Huset er fint, men! Ting er fine, men det er overfylt og for mye av det gode... Jeg hadde gått på nåler hvis jeg hadde besøkt henne. Anonymous poster hash: 98f03...a90
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #44 Skrevet 3. januar 2014 Hehehe, kroneksempel på hvordan et fint utganspunkt bare blir alt for mye.. Hvor skal man sitte? Putene har invadert alle møblene.. Ikke vits å ha hele sortimentet fra butikken hjemme hos seg selv vel? Alt for crowded inntrykk.. Men hun har potensialet;-)) Anonymous poster hash: 309a2...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå