Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 dersom det ble bråkete så tøyset moren til denne gutten med at hun skulle kysse de dersom de ikke hørte etter... Hadde du reagert negativt på det og tenkt litt rart om denne moren? Anonymous poster hash: 9632b...159
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Nei, det hadde jeg ikke tenkt noe rart om. Anonymous poster hash: 667d8...cb7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Nei, det var nok på moro. " tenk så flaut å bli kysset av mora liksom" Her sier jeg at guttene får " prikkedøden" hvis de ikke oppfører seg. Og det er ikke at de blir stukket ihjel hvis du tror det, men kilet Hehe Anonymous poster hash: 8c64f...023
ostepop123 Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Haha, nei, det synes jeg var en veldig elegant måte å advare dem på!
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Hadde ikke reagert negativt nei.
Gjest Pusikatt Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Njaah, hvis du snur litt på det, så kanskje. hvis det hadde vært min datter på besøk hos en jente i klassen, og pappaen til denne jenta hadde truet med det, så hadde jeg reagert- såeh....
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Ville ikke reagert negativt nei. Her i huset synes jenta på 6 år at kyss er flaut og ekkelt, og brødrene (og vi av og til) tuller og erter henne litt med det...<br /><br />Hærer også mye om "kysseleken" fra barna i perioder. Ofte er det jentene som da løper etter gutta og skal skremme/erte de. Regner med at det er dette den aktuelle moren prøver seg på? Kanskje litt snålt, men ikke noe jeg ville tenkt negativt om. Anonymous poster hash: 58f16...27a
*Miss Marple* Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Herre, nei det hadde jeg ikke reagert på. Jeg kjenner at jeg blir litt bekymret over å følge opp mini når man hører om alle mulige og umulige problemstillinger som dukker opp her.
Kyllingbein Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Haha. Det truet læreren på barneskolen med og. Artig. 😊
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Da tror jeg at jeg hadde fnist godt for meg selv.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 O jøye meg... Er det rart mange unger i dag vokser opp som små overbeskytta pyser? Skal du begynne å sende med brev om hva foreldrene til vennene har lov til å si til ungen din da eller? "Vennligst ikke tull, tøys eller fleip med mitt barn. Her i huset tåler vi nemlig ikke det. Vi tar alt i verste mening. Kan noe av det du sier tolkes ihjel sånn at det kan bli noe negativt ut av det, kommer vi til å gjøre det." Anonymous poster hash: fdccd...158
★julestjerne★ Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Hadde ikkje reagert med anna enn lett oppgitt latter.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Her sier jeg ofte til gutta boys at om de ikke kjapper seg litt når de skal ut å leke feks star Wars i skogen så blir jeg med og da vil jeg være den kuleste personen Da flirer de godt hele gjengen ( men tror de er bittelitt usikre på om jeg er så gal ) Gutta er 9 år Anonymous poster hash: 41db3...7f8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 nei,det hadde jeg virkelig ikke reagert på.vi har alle en måte å oppføre oss på og "true" barna med,så jeg hadde bare ledd om jeg hadde hørt dette. Anonymous poster hash: 05057...369
anonymemammaen Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 Nei, ble truet med å bli kysset gul og blå i barnehagen hver gang jeg kranglet med noen andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå