Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har bestemt meg for å ta nettstudier i år og finne en deltidsjobb, siden jeg må være hjemme på dagtid med minste jenta når pappaen er ferdig med permisjon. Synes det er litt tidlig å sende hu i barnehagen når hu bare er 10 mnd.

Men i dag fikk jeg en telefon fra en stilling jeg ikke husket at jeg hadde søkt på og takket med en gang ja til å komme på intervju til uka og glemte å nevne at jeg måtte ha en deltidsjobb kveld eller helg.

Så fant jeg stilling annonsen jeg hadde søkt på og det sto ikke noe om når arbeidstiden var, men jeg fikk søkt på en heltidsstilling.

Så sendte jeg en mail og spurte om arbeidstiden og fikk svar 8-16.

Jeg har mulighet til å jobbe sånn frem til mars men etter det så kan jeg ikke.

Så aner ikke om jeg bare skal dukke opp på intervjuet og fortelle at jeg ikke kan jobbe heltid etter det eller om jeg skal si ifra nå. Og hvordan skal jeg fortelle det uteb at det høres dumt ut.

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har bestemt meg for å ta nettstudier i år og finne en deltidsjobb, siden jeg må være hjemme på dagtid med minste jenta når pappaen er ferdig med permisjon. Synes det er litt tidlig å sende hu i barnehagen når hu bare er 10 mnd.

Men i dag fikk jeg en telefon fra en stilling jeg ikke husket at jeg hadde søkt på og takket med en gang ja til å komme på intervju til uka og glemte å nevne at jeg måtte ha en deltidsjobb kveld eller helg.

Så fant jeg stilling annonsen jeg hadde søkt på og det sto ikke noe om når arbeidstiden var, men jeg fikk søkt på en heltidsstilling.

Så sendte jeg en mail og spurte om arbeidstiden og fikk svar 8-16.

Jeg har mulighet til å jobbe sånn frem til mars men etter det så kan jeg ikke.

Så aner ikke om jeg bare skal dukke opp på intervjuet og fortelle at jeg ikke kan jobbe heltid etter det eller om jeg skal si ifra nå. Og hvordan skal jeg fortelle det uteb at det høres dumt ut.

Hva ville dere gjort?

Dersom du har søkt på stillinga og så seier du ikkje er interessert likevel, verkar det useriøst. Eg ville ha funne fram stillingsutlysinga og søknaden din. Dersom du ikkje vil ha jobben, bør du takke nei til å kome på intervju snarast. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...