Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Så mister jeg litt hemninger. Jeg kan godt finne på å kysse folk, ikke sånn ordentlig da, men ett kyss midt på munnen. Både damer og menn. Jeg gjør det utelukkende fordi det kjennes så naturlig der og da. Blir så glad i vennene mine Folk er så supergode og snille i mine øyne, når jeg er full. Jeg mener overhodet ingenting seksuelt med det, bare fordi jeg er full og synes såååå godt om dem. De fleste har heller ingen problemer med det, og kysser tilbake. Men jeg lurer på om dere synes sånt er feil? Anonymous poster hash: 23c06...65d
Jallow B Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Jeg synes ikke noe om det. Hadde jeg gjort det, hadde mannen blitt blitt utrolig såra i tillegg. Er man derimot singel, så for all del..
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tror nok også jeg var mer frempå med kyss og klem når jeg drakk helt i begynnelsen av 20 årene. Nå er jeg passert 30, er gift med 2 barn, så har kanskje vokst fra det. Men jeg klemmer venner og familie når jeg edru også, er ikke redd for fysisk kontakt så det faller veldig naturlig. Synes også det er respektløst mot mannen. Hadde ikke synes det var greit at han gjorde slik med kamerater, venninner eller svigerinner.
★julestjerne★ Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Hadde nok blitt litt ukomfortabel rundt deg når du var full, men det er då ganske harmlaust. Om ikkje vennane dine blir plaga er alt vel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå