Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Har dette svangerskapet slitt med mye press nedover. Det har resultert i hemorider, puss at det kjennes ut og ser ut som halve tarmen er på vei ut rompa. Andre som har opplevd dette? Går det tilbake etterpå? HVa med etter fødsel? KAn man gjøre noe med det?? Fortvilet!!! Anonymous poster hash: 9fa0f...757
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Ja, vi er to i samme båt her. Fødte for noen år siden, og jeg har vært plaget siden, men har ikke funnet noe som har hjelpa på riktig enda. Nå, under graviditeten, bruker jeg alcos-anal, men skal begynne på sterkere kremer når jeg har fått denne ungen ut. Anonymous poster hash: 44ec7...33f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 jeg er fortsatt palget etter snart 8 år (to barn) - er henvist til vurdering hos kirurg for å få fjernet hudposene (hvor hemorroidene lett popper ut i på nytt hvis jeg er litt hard i magen). Regner med operasjon, og gruer meg allerede for smertene....kun utvendige hemos her. så ut som en drueklase i rompa etter fødsel. Helt forferdelig, jeg kjente ikke hvor jeg hadde rumpehullet mitt på flere uker... du har min største sympati - håper de bare går tilbake etter fødsel og at du aldri ser noe mer til dem! Anonymous poster hash: 16871...92a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Hemoroidene er borte, men hudfoldene/utposningene er der selv om det nå er gått 5 år siden fødsel, de går nok ikke tilbake. Er ikke plagsomt eller ubehagelig, men litt vanskelig å bli skikkelig ren etter å ha bæsjet, må ha tilgang på våtservietter eller vann. Anonymous poster hash: 4cf3a...7d5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Jeg måtte fjerne mine etter første fødsel og skulle nok vært der etter siste også, men husker enda hvor vondt det var første gangen så har ikke turt enda. 5 år siden siste fødsel. Anonymous poster hash: f3f3c...45c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har fått en hermoride nå, 5 mnd etter første fødsel:/ Tør nesten ikke å bæsje, da det kan stikke litt, i tillegg til at jeg blør.. Holder jeg et speil under rumpa, så ser jeg så vidt en blålig kule titte ut fra åpningen. Jeg dytter det på plass, men den kommer likefullt ut igjen i en senere anledning:/ Å bruke salver ser jeg på som nytteløst, da det ikke bidrar til at hermorideren fjerner seg permanent.. Anonymous poster hash: ef1cc...2ea
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Mine forsvant etter fødsel Anonymous poster hash: 67d2c...fbb
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 DU har ikke fått analprolaps da? Anonymous poster hash: cebbe...c5f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 DU har ikke fått analprolaps da? Anonymous poster hash: cebbe...c5f Det er det jeg frykter! Ser ikke mye fint ut, og er redd d blir tusen ganger værre etter fødselen:( Noen som har vært borti dette før? Anonymous poster hash: 9fa0f...757
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 DU har ikke fått analprolaps da? Anonymous poster hash: cebbe...c5f Det er det jeg frykter! Ser ikke mye fint ut, og er redd d blir tusen ganger værre etter fødselen:( Noen som har vært borti dette før? Anonymous poster hash: 9fa0f...757 Har hemoroider men aldri hørt om analprolaps. Hva ER det? Høres vanvittig vondt ut. Anonymous poster hash: f8e9a...54d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå