Gå til innhold

Dere som ble sydd "bakover" mot rumpa etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde den første avføring veeeeldig vondt?? Jeg har sydd 2 sting bakover og gruer meg veldig til første avføring...wææ

Anonymous poster hash: 97bd7...59b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA

Anonymous poster hash: b8e44...f19
Skrevet

Jeg pøste på med druer, yoghurt, kiwi, pære, rosiner, lakris og andre ting jeg vet påvirker fordøyelsen, da gikk det mye bedre enn forventet. Avføringen var myk og jeg slapp sitte trykke...

Anonymous poster hash: 6059d...6c2
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Mener du at du sydd to sting ved endetarmen, eller to sting fra vagina og bakover? Er det det siste trenger du ikke bekymre deg. Er du veldig redd kan du kjøpe sånn drikk på apoteket som hjelper til også. 

Anonymous poster hash: e7b42...e55
Skrevet

Ja den gjorde nok det desverre, veldig lyst til å gi deg annet svar....

Samtidig så gror man fort, og jeg har null ettervirkninger etter ruptur.

Etter kun et par måneder kjentes jeg ut som før fødselen!

Skrevet

Nei, overhodet ikke. Mener du at du sydd to sting ved endetarmen, eller to sting fra vagina og bakover? Er det det siste trenger du ikke bekymre deg. Er du veldig redd kan du kjøpe sånn drikk på apoteket som hjelper til også.

Anonymous poster hash: e7b42...e55

Fra vagina og bakover..da får jeg satse på det går fint! :)

Anonymous poster hash: 567cf...13a

Skrevet

Vart klipt bakover, gjorde veldig vondt første veka, ganske vondt andre og litt vondt tredje..

Skrevet

Veldig vondt. Måtte bite tenna sammen. Det varte ca 2 veker før det begynte å bli normalt igjen. Beklager :P

Skrevet

Gjorde ikke kjempevondt, var forberedt på at det skulle gjøre hysterisk vondt men det gikk greit altså. Turte nesten ikke spise noe på sykehuset i frykt for å måtte på do :P

Skrevet

Jeg ble klippet mye, og hadde sting helt til endetarmen. Var litt løs i magen, og var ikke særlig vondt. Svei mest. Var verst da jeg skulle tørke meg.

Anonymous poster hash: 9febd...26d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...