Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 har vært sammen i over 15 år, har flere små barn og et svært hus uten hushjelp. Litt misunnelig på de som har en mann som synes 1-2 ganger i uken er ok. Anonymous poster hash: 044d6...93a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Hadde gjerne byttet jeg;-) Anonymous poster hash: f018b...ffb
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Ja du kan godt få låne min mann et par uker, så tenker jeg du forandrer mening fort. Her er det meg som vil ha mest sex. Mannen er fullstendig uintr. i sex. Maks 1 gang i uka. Hver gang jeg prøver meg.. tar på han eller prøver å småkose blir jeg blank avvist. Det er så jævli usexy. Har så og si NULL selvtillitt igjen på sexfronten. Anonymous poster hash: f00af...120
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Vi har vært sammen i over 15 år, og har små barn itillegg til at jeg er gravid.Har sex 1-2 ganger i uken. Jeg skulle gjerne hatt mer.Kan ikke mennene våre bare bytte sexlyst Anonymous poster hash: 9685f...8bc
MrsMilla Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Om det er forskjell mellom dere på graden av å være sliten er vel løsningen først og fremst at han gjør litt mer heime og du litt mindre. Da kan dere kanskje møtes mer på midten på senga også?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Da får han gjøre mer husarbeid da, i "bytte" mot sex Anonymous poster hash: a001c...d0c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 du er faktisk bare heldig.. Anonymous poster hash: 5bfe1...234
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 bytte? her er det vel snakk om 1 g pr mnd for tida. Helt elendig, og ikke mitt ønske at det er sånn. Anonymous poster hash: 9a882...05d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Heldig? Ikke uttal dere før dere har gått en stund i andres sko. Faktum er at jeg ønsker ikke så ofte sex med han. Kanskje jeg hadde ønsket 7 ganger i uken med en som var litt greiere. Min mann hadde forlatt meg og jeg ikke dekket hans behov. Så ikke et sunt sexliv.. Anonymous poster hash: 044d6...93a
Love my kidz Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Da har du det som Tori Spelling da :S Og jeg mener ikke å spøke med det, for jeg synes oppriktig synd på både hennes og ditt sexpress. Har tidligere levd med en mann som absolutt ville hele tiden, og da var jeg barnløs. Hadde ikke orket det presset nå med barni hus. Glad for at min "lar meg være"
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Herre.. Kjenner meg godt igjen:P Mannen vil ha sex hver kveld! Jeg har aldri overskudd da, for å si det sånn. Og han vil ha sex nå selv om jeg er syk. Lei av de jævla sexgale tendensene hans:P Arg! Anonymous poster hash: aed0d...375
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Heldig? Ikke uttal dere før dere har gått en stund i andres sko. Faktum er at jeg ønsker ikke så ofte sex med han. Kanskje jeg hadde ønsket 7 ganger i uken med en som var litt greiere. Min mann hadde forlatt meg og jeg ikke dekket hans behov. Så ikke et sunt sexliv.. Anonymous poster hash: 044d6...93a Da bør du la ham gå, eller dere kan ta dere en tur til en sexolog som kan hjelpe dere til å finne en gylden middelvei. Anonymous poster hash: 67f4d...eee
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Ja du kan godt få låne min mann et par uker, så tenker jeg du forandrer mening fort. Her er det meg som vil ha mest sex. Mannen er fullstendig uintr. i sex. Maks 1 gang i uka. Hver gang jeg prøver meg.. tar på han eller prøver å småkose blir jeg blank avvist. Det er så jævli usexy. Har så og si NULL selvtillitt igjen på sexfronten. Anonymous poster hash: f00af...120 Det er ikke bra at mannen din gjøre det. Det er helt motsatt her hos meg...kona vil ikke ha mest sex og det er meg som vil ha 5 eller 6 ganger i uka. Sånt er livet bare hehehe. Anonymous poster hash: 6d801...c88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå