Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Hei. Noen som har gjort dette? Jeg finner ikke helt det jeg leiter etter hos reisebyråene... jeg er utslitt(!!!) Og må koble av aleine . Så ønsker å oppleve mest mulig på turen. Hvor i thailandsk burde jeg dra? Hvor er det billigst å bestille. Tar imot alt av tips:) Anonymous poster hash: da3ac...2b9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Eller er Indonesia bedre? Anonymous poster hash: da3ac...2b9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Har du prøvd kilroy? Anonymous poster hash: 1d7e8...afd
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Nei det har jeg ikke. Takk Anonymous poster hash: da3ac...2b9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Jeg dro alene til Indonesia for mange år siden, var i 20 årene. Bestilte bare flybillett og tok resten på sparket. Jeg hadde reist mye før, men ikke alene. Men jeg vil anbefale å bestille et godt hotell de 2-3 først nettene, man har jetlag de første dagene. Det i kombinasjon med stor klimaforskjell gjør at man er ekstra sårbar i starten. På min tur prioriterte jeg både strand, natur og kultur. Fordi det er et muslimsk land var jeg moderat i klesveien. Hadde en veldig fin tur, ble kjent med flere andre underveis som også reiste alene. Sjekk denne linken: http://www.lonelyplanet.com/indonesia/things-to-do/top-things-to-do-in-indonesia Anonymous poster hash: 11793...a5b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Hørtes spennende ut:) takk for gode råd:) Anonymous poster hash: da3ac...2b9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Du kan søke etter flybilletter på Finn. Hvor lenge skal du være borte? Anonymous poster hash: 11793...a5b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har ikke tenkt på hvor lenge jeg skal bli. Men kan vel ikke bli alt for lenge. Har barn Anonymous poster hash: da3ac...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå