Gå til innhold

Føler at jeg bare går å venter på at livet skal begynne på ordentlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med ca 6 uker igjen til termin føler jeg nå at jeg bare går å venter på at det "virkelige" livet skal begynne, og at alt bare venter på dette.

Vet at dette kommer til å bli en helt ny og annerledes hverdag for meg og gleder meg selvfølgelig masse.

Men er det noe jeg burde gjøre mens jeg enda er uten barn og har mye frihet?

Anonymous poster hash: 4f5d7...018

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og kos deg, om du er i form til å kose deg da :-) Dra en kveldstur på kino, og bruk tid på deg selv. Er selv i dette med at livet begynner når jeg har født. Men jeg fødte jo i 2010 også, så det er jo bare tull. Livet vi lever er nå! :-) Ta også masse på magen din, for den er plutselig veldig tom når man har født! :-p

Skrevet

Livet ditt har allerede begynt, du skal inn i en ny fase snart.

Det som ligger foran deg er både opp og nedturer, men en ting er sikkert det er ikke sånn som du hadde forestilt deg. Du kommer mest sannsynligvis til å ønske deg tilbake til det punktet du er nå mange ganger ila ditt liv som mor, men du kommer aldri dit igjen.

Alle sier til deg at nå må du nyte tiden du har igjen, gjøre ting du ikke kan gjøre på mange år, men som de fleste andre som har igjen 6 uker til livet blir totalforandret så er du for spent og klar.

Kanskje du kan skrive litt om denne tiden før nå, mens du venter på å bli mamma?

Rydde skikkelig i skuffer å skap, bake litt til fryseren, lage opp noen middager, besøke venner og familie sent på kvelden, sette på høy musikk eller bare nyte at det er stille?

Nå er det kunn igjen seks uker til overgangen, lykke til med ventingen og fortsettelsen av livet ditt ;)

Anonymous poster hash: fe94b...c09
Skrevet

Sove sove sove..hehe. Det tenker jeg med tre små under fem år.

Anonymous poster hash: 6fd91...404

Skrevet (endret)

Med ca 6 uker igjen til termin føler jeg nå at jeg bare går å venter på at det "virkelige" livet skal begynne, og at alt bare venter på dette.

Vet at dette kommer til å bli en helt ny og annerledes hverdag for meg og gleder meg selvfølgelig masse.

Men er det noe jeg burde gjøre mens jeg enda er uten barn og har mye frihet?

Anonymous poster hash: 4f5d7...018

Å ja... ;)

1. Sov!

2. Se film! (Snart er det ett år til du får se en film uten avbrytelser.)

3. Snakk! (Snart er det 5- 8 år til du får ført en samtale ferdig mens barnet ditt er tilstede)

4. Forlat huset og gjør voksenting som å gå på kino (snart er det babykino som gjelder) og museer med knuselige ting.

Men du har samtidig mye å glede deg til :)!

Endret av Ibsenfrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...