Gå til innhold

Kona til min manns kompis flørter åpenlyst med min mann, tips råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har hun vært slik HI?

Jeg tror virkelig ikke de har et forhold. På meg høres det heller ut som om hun prøver å gjøre sin egen mann litt sjalu og/eller at hun kanskje takler alkohol særdeles dårlig og endrer atferd veldig da? Hvis hun har alkoholproblemer har jeg sett dette skje.

I utgangspunktet høres det ut som om hun er den som driter seg ut her så til de grader at andre blir flaue på hennes vegne, og når hun først innser det får hun det nok rimelig vondt...

Jeg ville ikke ha snakket med mannen min, men med henne.

Hun har vært sånn en stund..og uten alkohol 

Min mann og jeg har blitt enige om at han skal ta det i plenium neste gang hun oppfører seg sånn når vi treffes, så slipper jeg å se ut som en sjalu kone.

Anonymous poster hash: 0fee6...3bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor lenge har hun vært slik HI?

Jeg tror virkelig ikke de har et forhold. På meg høres det heller ut som om hun prøver å gjøre sin egen mann litt sjalu og/eller at hun kanskje takler alkohol særdeles dårlig og endrer atferd veldig da? Hvis hun har alkoholproblemer har jeg sett dette skje.

I utgangspunktet høres det ut som om hun er den som driter seg ut her så til de grader at andre blir flaue på hennes vegne, og når hun først innser det får hun det nok rimelig vondt...

Jeg ville ikke ha snakket med mannen min, men med henne.

Hun har vært sånn en stund..og uten alkohol 

Min mann og jeg har blitt enige om at han skal ta det i plenium neste gang hun oppfører seg sånn når vi treffes, så slipper jeg å se ut som en sjalu kone.

Anonymous poster hash: 0fee6...3bf

Beklager, men det synes jeg bare er ondskapsfullt...!

Dette burde tas på to-/tremannshånd med henne. Man går ikke inn for å ha tilskuere!

Denne damen har tydeligvis noen mentale eller andre problemer, den samme unnskyldningen kan ikke dere gjemme atferden deres bak.

Endret av Ibsenfrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...