Gå til innhold

Kona til min manns kompis flørter åpenlyst med min mann, tips råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et vennepar vi er mye sammen med siden min mann er kompis og kollega med mannen i forholdet.

Kona i forholdet flørter åpenlyst med min mann, og oppfører seg på en måte som sier: KOM å ta meg nå hele tiden og hver gang vi treffes.

Mannen min bare ler av hele greia, og mannen hennes driter i det.

Det toppet seg nå i julen da vi hadde selskap her hjemme med 20 stk, de og et annet par skulle overnatte etter festen.

Når hun kommer er hun for det første dritsur, å det er hun hele kvelden, flørter åpenlyst med mannen min, sitter å gnir seg på låret hans, legger seg på sofan å løfter opp kjolen i håp om å få oppmerksomhet, klarer nesten ikke å gjenfortelle alt for det ble så drøyt.

Så ca kl 23 på kvelden sier hun at hun går å legger seg, så da går hun bort å gir min mann et skikkelig vått kyss på kinnet....? vi andre bare javel????

Jeg ble sittende å irritere meg over denne oppførselen hele kvelden, og ihvertfall når de andre damene på festen åpner seg for meg å kommenterer at de også reagerte på hennes oppførsel, og at de har lagt merke til det før også.

Blir jo i tillegg skikkelig paranoid å tenker jo det værste, dvs at hun og min mann har et forhold osv osv....

Men som jeg sa så ler min mann av det, og vi har et supert forhold og han viser meg masse kjærlighet, så jo mer han kysset og tok på meg den kvelde jo surere ble hun og til slutt la hun seg...

Hva kan jeg gjøre for å få en slutt på dette, jeg vil helst ikke omgåes de mer, men blir vanskelig da min mann har han som kompis og kollega.

Har observert dette ca i 1 år nå, og etter festen i julen så har jeg fått nok...........

Min mann tror grunnen skyldes at hennes mann ikke gir henne oppmerksomhet i det hele tatt, han bare hakker på henne, de har mer sånn bror søster forhold.

Så han mener hun søker etter bekreftelser, MEN hvorfor gjøre det med andre gifte menn, og forann kona og andre venner...?

Tips og råd taes imot med stor takk...

Anonymous poster hash: 0fee6...3bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun gjør alt dette å du sier ingenting??

Da er du så dum at du fortjener det!

Ingen normale mennesker hadde bare sittet å sett på dette uten å si noe!

Anonymous poster hash: fb2e8...24f
Skrevet

Forholdet mellom hennes mann og henne er tydeligvis dysfynksjonelt- derav ingen kjærlighetserklæringer. 

Tipper hun prøver bare å flørte med din mann, for å få litt tenning i sin egen mann. 

Dessverre for alle mislykkes hun med det. 

Det er bare å be din mann ringe til henne en kveld, der du sitter ved siden av. 

Hvis hun ikke endrer atferd etter den samtalen, er jo det bare å ikke invitere henne, og derav mannen.

Deres andre felles venner vil jo forstå det, ved de selv har sett atferden hennes.  

Skrevet

At hun og mannen din har en affære kan du bare slå ut av tankene. Slikt skjer i det skjulte, aldri rett foran en. Hadde han "gått opp bare for å ønske henne god natt", eller noe lignende, så ville det ha vært på sin plass å stusse. Men når han er så åpen med deg om hele greia så har du ikke noe å bekymre deg for - når det gjelder han. Hun, derimot, er tydelig for dum for sitt eget beste og vil en dag møte en kone som ikke er som du, som slettes ikke sitter der som en nikkedukke, men som reiser seg og lærer jenta hvorfor man er født med en høyre neve. Den jenta der kommer til å gå på en skikkelig smell en kveld. Synd at mannen hennes ikke bryr seg nok til å forhindre henne fra å gjøre dette. Tror han bare vil heie på hvis hun noen gang får seg en karamell.

Anonymous poster hash: ccfae...b89
Skrevet

Du har faktisk helt rett... 

Jeg er skikkelig dum som ikke sier noe, men har vært så usikker på situasjonen og er i tillegg en person som ikke vil lage en scene om du skjønner...får skjerpe meg.

Var jo også derfor jeg skrev her for å få råd og tips på hva jeg kan gjøre.

Og i sånne situasjoner så blir man jo helt satt ut...

Hi

Skrevet

Vet du, jeg hadde blitt så irritert at jeg hadde satt henne på plass. Men forstår jo godt at du synes det er ubehagelig. Evt. kan jo mannen din ringe sin kompis og si at hun må skjerpe seg, om de fortsatt vil komme på besøk sammen. Om ikke, er bare kompisen invitert.

Skrevet

Henne hadde jeg lappa til for lenge siden

Skrevet

Men hvorfor sier ikke mannen din noe til henne?

Min mann hadde aldri latt en annen random dame gnukke seg oppetter låra hans og drive og kysse på ham, så mye er sikkert. Han hadde flyttet seg og ikke latt henne komme i nærheten av ham. Spesielt ikke om jeg ble såret og lei meg av det.

Og jeg hadde glatt "laget en scene" og sagt klart ifra til denne dama at slikt var uakseptabelt. Og jeg hadde dessuten sagt ifra til hennes mann og bedt ham holde henne "i tømme". Og om jeg hadde vært en av disse vennene deres, hadde jeg faktisk kunnet finne på å si ifra om hvor teit jeg synes hun oppførte seg også. 

Hun driter seg ut, og bør få beskjed om det. Og om at mannen din IKKE er interessert. 

Forresten- selv om mannen din er kompis med mannen hennes, så trenger nå ikke du omgås henne. Mannen kan finne på "gutteting" med kompisen sin uten at dere damer er involvert. Problem solved. 

Jeg skjønner ikke hvorfor man gidder omgås folk som oppfører seg som idioter.

Skrevet

Her syns jeg mannen din bør stå opp for deg! Hvis du sier ifra kan det jo fort se ut som om du er en sjalu, eiesyk bitch. Hvis ikke det nytter at han sier ifra så kan jo heller du prøve å gjøre det. Når det er sagt så har jo faktisk venninnene dine sett hvordan du er, så du hadde nok kun fått positive reaksjoner (bortsett fra hos den tøyta ;) ) For ei drittkjerring! Jeg hadde nok eksplodert på henne. 

Anonymous poster hash: 68f49...c30
Skrevet

Har vært borti det samme, og mannen min syntes ikke det var noe å gjøre noe ut av fordi hun dama var sånn mot alle menn. Men etter at jeg snakket med han og han forsto hvor ubehagelig det var for meg begynte han  å ignorere oppførselen hennes, og trekke seg litt unna. Nå har hun roet seg ned ovenfor mannen min :)

Anonymous poster hash: 1c98f...0b0
Skrevet

Vi har et vennepar vi er mye sammen med siden min mann er kompis og kollega med mannen i forholdet.

Kona i forholdet flørter åpenlyst med min mann, og oppfører seg på en måte som sier: KOM å ta meg nå hele tiden og hver gang vi treffes.

Mannen min bare ler av hele greia, og mannen hennes driter i det.

Det toppet seg nå i julen da vi hadde selskap her hjemme med 20 stk, de og et annet par skulle overnatte etter festen.

Når hun kommer er hun for det første dritsur, å det er hun hele kvelden, flørter åpenlyst med mannen min, sitter å gnir seg på låret hans, legger seg på sofan å løfter opp kjolen i håp om å få oppmerksomhet, klarer nesten ikke å gjenfortelle alt for det ble så drøyt.

Så ca kl 23 på kvelden sier hun at hun går å legger seg, så da går hun bort å gir min mann et skikkelig vått kyss på kinnet....? vi andre bare javel????

Jeg ble sittende å irritere meg over denne oppførselen hele kvelden, og ihvertfall når de andre damene på festen åpner seg for meg å kommenterer at de også reagerte på hennes oppførsel, og at de har lagt merke til det før også.

Blir jo i tillegg skikkelig paranoid å tenker jo det værste, dvs at hun og min mann har et forhold osv osv....

Men som jeg sa så ler min mann av det, og vi har et supert forhold og han viser meg masse kjærlighet, så jo mer han kysset og tok på meg den kvelde jo surere ble hun og til slutt la hun seg...

Hva kan jeg gjøre for å få en slutt på dette, jeg vil helst ikke omgåes de mer, men blir vanskelig da min mann har han som kompis og kollega.

Har observert dette ca i 1 år nå, og etter festen i julen så har jeg fått nok...........

Min mann tror grunnen skyldes at hennes mann ikke gir henne oppmerksomhet i det hele tatt, han bare hakker på henne, de har mer sånn bror søster forhold.

Så han mener hun søker etter bekreftelser, MEN hvorfor gjøre det med andre gifte menn, og forann kona og andre venner...?

Tips og råd taes imot med stor takk...

Her er det ikke du men mannen din som må si ifra altså. Hvis du gjør det, så blir du den sjalu og forsmådde kona. Men hvis han gjør det, på en real og bestemt måte så levner det liksom ingen tvil. Han må jo gjøre klart for henne at han ikke er interessert og at han synes det er ubehagelig. Menn er litt veike sånn.. 

Målet hennes er sikkert å få mannen sin sjalu, noe hun ikke oppnår siden han aldri reagerer. Synd, men det er deres problem. Barnslig av henne å bruke dere på den måten.

Skrevet

Si i fra til henne at hun er hjertlig velkommen på en  firkant  med dere alle sammen, nå må jo du snakke med din mann og hennes mann først. Sier ikke at dere skal gjøre det bare si det for å se hva hun sier. :)

Anonymous poster hash: 15f27...2ed
Skrevet

Har det nesten på samme måten. Men det er en av mine egne venninner som kommer med seksuelle kommentarer til min mann hele tiden. Jeg trodde jeg var en smule gal så sa ingenting til henne eller mannen min, helt til han kom å sa det til meg. Jeg vet heller ikke hvordan jeg skal ta det opp, for vet at jeg får slengt at dette ikke er tilfellet og hvor tåpelig jeg er som sier noe sånn. Jeg må nok få han til å si noe til henne i en slik situasjon tror jeg. Men det er veldig ubehagelig hele greia. 

Anonymous poster hash: f1539...556
Skrevet

For en dustete kommentar!

Skrevet

Her mener jeg at mannen din og mannen hennes bør ta det opp med henne for å gjøre henne klar over at hun peker seg ut som flyfille og stiller hele familien i skam.

Håper de ikke har barn som får med seg at mamma kaster seg over pappaen til xxx.

Du kunne også ha tatt det opp med henne, men ikke agressivt mer for å prøve å finne ut om hun får med seg hva folk sier om henne pga dette og hvorfor hun mener hun gjør det.

Anonymous poster hash: 67072...7b4
Skrevet

Enig i at mannen din bør si ifra, men jeg tviler på at folk vil se på deg som smålig eller sjalu hvis du sier i fra. Dette er jo så åpenlyst at du nok vil få full støtte.

Anonymous poster hash: a083e...aa7

Skrevet

Vet du hva, jeg hadde blitt så vanvittig forbanna at jeg hadde eksplodert. Å prøve seg på mannen din såpass åpenlyst at alle legger merker til det, er rett og slett så drøyt at jeg har ingen ord. Også i deres hjem? Hun hadde jeg tatt over skuldra og kastet på ræv ut. End of story.

Skrevet

Hahaha......what ;)?! Det høres ut som om hun mest prøver å gjøre sin egen mann sjalu, og bryr seg katten om det betyr at hun må drite seg helt ut samtidig bare hun får en reaksjon...

Hva slags vennekrets er dette egentlig? 

Anonymous poster hash: fded1...94a
Skrevet

Det hadde jeg aldri funnet meg i, hun hadde ikke fått sette et bein i mitt hus.

Har heldigvis en mann som ikke ville latt det der pågå.

Skrevet

Hvorfor må dere holde kontakten som par? Kan ikke mannen heller gjøre noe sammen med bare kompisen?

Anonymous poster hash: ece82...061

Skrevet

Mannen din er en dust. Han nyter mest sannsynlig oppmerksomheten, hvis de ikke har et forhold på si (til deg som mener at folk som er utro gjør det i det skjulte, min samboer bedro meg ganske så åpenlyst og elskerinna hans skrøt overalt at hun lå med ham, alle visste hva som foregikk unntatt meg da). Hadde en mann flørtet med meg og jeg ikke ønsket det så hadde jeg sagt tydelig fra. Når mannen din "ler" det hele bort og ikke synes det er ubehagelig så nyter han oppmerksomheten fra denne dama og driter i dine følelser. Still ultimatum til ham, han MÅ kutte henne ut og forklare kompisen på hvorfor.

Anonymous poster hash: e38d0...c9e
Skrevet

Tusen takk for mange flotte svar <3

Jeg og min mann skal ta en prat om dette i kveld etter at barna har sovnet...

Hi

Skrevet

Hvor lenge har hun vært slik HI?

Jeg tror virkelig ikke de har et forhold. På meg høres det heller ut som om hun prøver å gjøre sin egen mann litt sjalu og/eller at hun kanskje takler alkohol særdeles dårlig og endrer atferd veldig da? Hvis hun har alkoholproblemer har jeg sett dette skje.

I utgangspunktet høres det ut som om hun er den som driter seg ut her så til de grader at andre blir flaue på hennes vegne, og når hun først innser det får hun det nok rimelig vondt...

Jeg ville ikke ha snakket med mannen min, men med henne.

Skrevet

Jeg har også vært borti de damene som har alkoholproblem og står å skryter meg opp i skyene. Men når jeg har forlatt den samtalen har særlig hun ene sagt både det ene og andre om hvor god hun var i senga til mannen min. Ikke riktig rett... Spent på hva dere finner ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...