Gå til innhold

Jeg har iPad og IPhone. Kan en Samsung samarbeide like bra mot Ipaden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en IPhone?

Mister jeg litt av tilbudet om jeg velger et annet merke.

Er litt grønn på sånt. Men regner ikke med man kan kjøpe i app-store på Samsung.

Anonymous poster hash: ad697...94c

Skrevet

Nei de samarbeider ikke. Det er Apple som er produsent av iphone og ipad, og de er veldig sære på sånt. Når du har samsung kan du handle apper, men tror ikke det heter appstore, det er noe app for androide telefoner eller noe sånt.

Anonymous poster hash: d6b3d...dee
Skrevet

Det er jo det som er hele gimmicken til apple. Deres produkter "hører sammen" og ingen andre er velkomne inn ;-)

Skrevet

Jeg fikk samsung tab til jul, og den samarbeider jo ikke direkte med iphonen. Men flere av appene samarbeider bra. Kalenderen ser ut til å være synkrronisert, det kan henge sammen med at den blir synkronisert med google. Facebook er lik selvsagt, ebay, ark e-bok, netflix.

De fleste apper er ikke avhengig av enheten, men av innlogging.

Butikken til android heter play, og har et stort utvalg. Ulempen er at hvem som helst kan lage en app til play, også de som ikke er seriøse. Så vær litt mer tilbakeholden med hva du laster ned.

Skrevet

Takk. Ikke så oppløftende..

Det jeg er avhengig av er e-post, kalender, instagram og Facebook og felles bildetilgang.

Må kjøpe IPhone da kanskje..

Hi

Anonymous poster hash: 24cc0...3a0

Skrevet

Det jeg er avhengig av er e-post, kalender, instagram og Facebook og felles bildetilgang.

Hi

Ja hvis du skal ha felles bildetilgang må du ha 2 appleprodukter. E-post, kalender, Instragram og Facebook er avhengig av at du logger deg på, og det har ingenting å si om du bruker iPad og Samsung-telefon.

Anonymous poster hash: a9e7f...f1e

Skrevet

HiAnonymous poster hash: 24cc0...3a0

bildene er eneste problemet her, resten går fint. Man kan kanskje bruke dropbox på iphone også?

Skrevet

Jo har dropbox faktisk. Men forstår lite ut av det

Hi

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dropbox er enkelt! Du logger inn, laster opp bilder, og det er det. På min samsung kan jeg enkelt laste opp bilder til Dropbox, og finne de igjen på andre enheter, så lenge jeg er inne med min konto. Har samsung telefon, og ipad. De samarbeider ikke, men du kan ha Google kalender på begge feks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...