Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Som en IPhone? Mister jeg litt av tilbudet om jeg velger et annet merke. Er litt grønn på sånt. Men regner ikke med man kan kjøpe i app-store på Samsung. Anonymous poster hash: ad697...94c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Nei de samarbeider ikke. Det er Apple som er produsent av iphone og ipad, og de er veldig sære på sånt. Når du har samsung kan du handle apper, men tror ikke det heter appstore, det er noe app for androide telefoner eller noe sånt. Anonymous poster hash: d6b3d...dee
skjotta Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Det er jo det som er hele gimmicken til apple. Deres produkter "hører sammen" og ingen andre er velkomne inn ;-)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Jeg fikk samsung tab til jul, og den samarbeider jo ikke direkte med iphonen. Men flere av appene samarbeider bra. Kalenderen ser ut til å være synkrronisert, det kan henge sammen med at den blir synkronisert med google. Facebook er lik selvsagt, ebay, ark e-bok, netflix. De fleste apper er ikke avhengig av enheten, men av innlogging. Butikken til android heter play, og har et stort utvalg. Ulempen er at hvem som helst kan lage en app til play, også de som ikke er seriøse. Så vær litt mer tilbakeholden med hva du laster ned.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Takk. Ikke så oppløftende.. Det jeg er avhengig av er e-post, kalender, instagram og Facebook og felles bildetilgang. Må kjøpe IPhone da kanskje.. Hi Anonymous poster hash: 24cc0...3a0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Takk. Ikke så oppløftende.. Det jeg er avhengig av er e-post, kalender, instagram og Facebook og felles bildetilgang. Må kjøpe IPhone da kanskje.. Hi Anonymous poster hash: 24cc0...3a0 Ja hvis du skal ha felles bildetilgang må du ha 2 appleprodukter. E-post, kalender, Instragram og Facebook er avhengig av at du logger deg på, og det har ingenting å si om du bruker iPad og Samsung-telefon. Anonymous poster hash: a9e7f...f1e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Takk. Ikke så oppløftende.. Det jeg er avhengig av er e-post, kalender, instagram og Facebook og felles bildetilgang. Må kjøpe IPhone da kanskje.. HiAnonymous poster hash: 24cc0...3a0 bildene er eneste problemet her, resten går fint. Man kan kanskje bruke dropbox på iphone også?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Jo har dropbox faktisk. Men forstår lite ut av det Hi Anonymous poster hash: 24cc0...3a0
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Dropbox er enkelt! Du logger inn, laster opp bilder, og det er det. På min samsung kan jeg enkelt laste opp bilder til Dropbox, og finne de igjen på andre enheter, så lenge jeg er inne med min konto. Har samsung telefon, og ipad. De samarbeider ikke, men du kan ha Google kalender på begge feks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå