Gå til innhold

Nå trenger jeg deres lykkeønskninger igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke jobben dere skulle krysse fingrene for at jeg skulle få, så der gjorde dere jobben bare halvveis tydeligvis :P

Nå har det seg sånn, at jeg har meldt meg inn på kurs via NAV.
Jeg tror ikke jeg har ønsket meg noe så mye noen gang, som jeg ønsker å få plass på det kurset.
Det er et yrkesrettet datakurs. 

Jeg har jo barn i bhg som kun er åpen fra 8-16 , noe som gjør at jeg umulig kan ta en 100% stilling. Har også kun erfaring fra butikk og servicebransjen, og det er veldig få som ønsker å ansette en på kun dagtid, med null fleksibilitet.
Jeg ønsker å starte noe kontorarbeid, bare noe småtteri til å begynne med, og etterhvert ha muligheten til å jobbe meg oppover. Jeg har så vidt fullført ungdomskolen, så har null utdanning, så jeg er nødt til å stå på i arbeid hvis jeg skal komme meg noen vei.

Å begynne utdanning nå, vet jeg at jeg KAN, men det er uaktuelt, da jeg vet på forhånd at jeg bare vil droppe ut, og da er det ingen vits å begynne. Heller spare den plassen til noen som faktisk vil. 
Men jeg brenner for å lære, så kurs er tingen for meg. Tar gjerne flere enn ett også.
Til August skal vesla bytte bhg til en kommunal med normale åpningstider, og kurset er ferdig til da, noe som passer perfekt, så har jeg muligheten til å søke fulltidsstillinger med massevis av dataerfaring på CV'en :D

Så, jeg VIIIIL. Kall meg rar, men jeg tror på at lykkeønskninger hjelper, så da spør jeg igjen: 
Ta 10 sekunder og si høyt "La Aili få plass på yrkesrettet datakurs med oppstart 20. Januar"  Og kryss fingrene!

På forhånd, takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ordner seg for flinke jenter. Lykke til! :)

Skrevet

Jeg krysser og ønsker og håper alt jeg kan!

Gratulerer med en god plan og lykke til!

Skrevet

Flink du er, stå på, krysser alt jeg har for at det går bra :)!

Skrevet

Krysser alt jeg har og synes du skal være stolt av holdningene dine og pågangsmotet ditt!!!!

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Lykke til, kryss, kryss, kryss!

Skrevet

Kryss i tak, fingre og bein, dette nailer du, masse lykke til :):D:)

Skrevet

Jeg krysser alt jeg har for deg og håper noen av dem som behandler søknaden din er fornuftige nok til å skjønne at man skal støtte jenter som vil noe og som vil klare seg selv.  

Skrevet

Jeg henger meg på de andre og krysser det som krysses kan! Heia deg, dette fortjener du😊

Skrevet

Sagt høyt og krysset fingre! Lykke til! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg må oppdatere !

Fikk brev i posten forrige uke, og da ble jeg ganske glad. Stod ikke at jeg hadde kommet inn, men at det er informasjonsmøte i morgen, og etter det møtet, er det individuelle intervjuer, og de velger ut deltagerne ut ifra intervjuene. Jeg ble jo overlykkelig. Trodde de bare plukket ut tilfeldig.

Så da håper jeg de forstår at dette er noe jeg virkelig virkelig vil! 
Dette MÅ jeg jo klare :D

Skrevet

Jeg må oppdatere !

Fikk brev i posten forrige uke, og da ble jeg ganske glad. Stod ikke at jeg hadde kommet inn, men at det er informasjonsmøte i morgen, og etter det møtet, er det individuelle intervjuer, og de velger ut deltagerne ut ifra intervjuene. Jeg ble jo overlykkelig. Trodde de bare plukket ut tilfeldig.

Så spennende! Har en god følelse for dette, tror det kommer til å gå din vei..

Lykke til :)

Skrevet

Jeg må oppdatere !

Så spennende! Har en god følelse for dette, tror det kommer til å gå din vei..

Lykke til :)

Takk! Ser nesten for meg at jeg sitter på kne med tårer i øynene og trygler :D

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Kryss kryss! Dette ordner seg! :)

Skrevet

Lykke til! :) Dette går din vei!

Anonymous poster hash: 3580a...dc2
Skrevet

Dette går bra! :)

Anonymous poster hash: e1f93...69c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...