Ziva Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg skal bli detektiv! Og jeg har blitt en jævel til å trille mannfolka rundt fingeren for å få opplysninger. Når jeg har nøsta opp alt så må bare forsikringsselskapet vårt ansette meg som snushøne Dustehuet har nemlig bestilt deler til tyvgodset i sitt eget navn. Hvor dum går det an å bli?
sug lut Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Hahahahahha, ikke akkurat Mesterhjernen? Er det mulig...?!
Ziva Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2014 Hahahahahha, ikke akkurat Mesterhjernen? Er det mulig...?! Alt er mulig tydeligvis. Når jeg er ferdig med ham så angrer han nok på at de prøvde seg på feil hytte. Hevngjerrig jeg...? Ikke i det hele tatt.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Wow, bra jobba! Men over til et meget viktigere spørsmål... Står pepperkakehuset fremdeles?
Ziva Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2014 Wow, bra jobba! Men over til et meget viktigere spørsmål... Står pepperkakehuset fremdeles? Jepp det står fremdeles. Det ryker i kveld, da skal Liten få knuse det.
Ziva Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2014 Skal du la ham leve? Han fortjener faktisk å leve hver dag i redsel for at jeg tar hevn. Jeg har tid til å vente
Himmel og hav Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Skal du la ham leve? Han fortjener faktisk å leve hver dag i redsel for at jeg tar hevn. Jeg har tid til å vente Så deilig ondt! Du får sende han kryptiske postkort med ujevne mellomrom "du er ikke glemt", "hevnens time er nær", "ondt skal ondt fordrive...", "sover du godt?". Om jeg hadde vært fan av hevn, så tror jeg at jeg kunne vært innmari god på det
amandine Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Hvordan går det med mesterdetektiven Knut Gribb og hans sølvgrå automobil Lynet?
Ziva Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2014 I full krig med en gammal hasaladd og forsikringsselskapet. Stakkar'n på forsikringa trenger nok en cognac i kaffen i lunchpausen sin nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå