Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Mine foreldre er skilt, og "uvenner". De kan forholde seg til hverandre hvis de kan, og har gjort det ved flere anledninger (navnefest for barna, besøk ifbm jul o.l.). Nå skal vi feire bursdagen til jentungen med familieselskap på søndag, og i år som alle år tidligere, ringer de to-tre dager før og lurer på om ikke de kan komme en annen dag. Bestemor vil komme i dag.... Besteforeldrene på fars side å komme når de blir bedt. Så ringer bestefaren i går og vil komme på tirsdag. I tillegg skal vi ha barnebursdag neste helg. Jeg sa fra til begge mine foreldre at selskapet er på søndag. Hvorfor kan de ikke komme når de blir bedt, når selskapet er? Hvert jævla år må vi feire bursdagen til jenta vår 4 ganger (som da i tillegg er rett etter jul, med x antall selskaper og 3 andre bursdager). Er det flere som har sånne foreldre? Kjenner jeg blir så oppgitt, og lurer på om jeg kan sette ned foten litt....? Kanskje lukusproblem for noen, men jeg blir faktisk sprø. Anonymous poster hash: 3149b...a5d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Kan forholde seg til hverandre hvis de VIL* Anonymous poster hash: fa67c...809
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Si at hvis det ikke passer å komme når selskapet er kan de komme når dere skal ha barneselskap. Da er det altid fint å ha noen ekstra voksne som kan hjelpe til. Anonymous poster hash: 621a8...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå