Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Ja, er nettopp ferdig Anonymous poster hash: 9200c...f78
Cruella De Vil Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Ryddet bort alt unntatt juletre og pynt i vinduene (pepperkakehjerter + stjerner) 1. nyttårsdag, tar resten til helgen. Personlig føler jeg meg helt ferdg med juletreet, men barna synes det er fint, så lar det stå litt ekstra for deres skyld.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Jepp, det ble ryddet vekk i går. Utrolig deilig. Spiste pinnekjøtt middag og ryddet deretter vekk julen. Var faktisk veldig herlig. Anonymous poster hash: 299b4...325
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Ja ryddet det bort 1. januar. Litt pga. av jeg skulle endelig få litt etterlengtet tid alene i huset når barna begynte på skolen og mannen skulle bort. Da hadde jeg klødd i fingrene på torsdag morgen når jeg hadde sendt dem avgårde. Så var det fint når det var gjort og jeg kunne nyte dagen foran tv
sug lut Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Nei, den står på fjerde uka, veldig koselig. Og vi har verdens mest fantastiske tre, det drysser ikke og henger ikke. Men håper på hjelp til å ta det i helga.
*Miss Marple* Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Rydda jula ut i dag, men syns ikke det er noe stas Blir mørkt og tomt og kjedelig og jeg savner det nydelige treet som knapt slapp en barnål da det ble bært ut engang❤️
Serepta Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Jepp. Fortsatt lys i en busk ute, ellers er alt fjernet.
DramaMama Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Nei. Synes det er så kort å ha juletre bare fra 23.des til nå. Så juletreet og stjerna i vinduet er fremme enda. Rødt og nisser er ryddet bort.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Her er det fullt julehus enda, sånn går det når en våkner opp 1 nyttårsdag med vond hals, feber, og knapt klarer å stå på beina .. blæh, vil bli frisk så jeg kan få rydde det bort! Føles malplassert med jul i huset enda. Anonymous poster hash: 810af...e75
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 Ryddet ut min jul på 1 nyttårsdag, deilig Ryddet ut for mor min i dag, nå venter vi på våren Deilig å få det vekk og pynte med vårlige farger Anonymous poster hash: 3e1b3...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå