Gå til innhold

Har du ryddet vekk julepynten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 80085...edc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er nettopp ferdig

Anonymous poster hash: 9200c...f78

Skrevet

Ryddet bort alt unntatt juletre og pynt i vinduene (pepperkakehjerter + stjerner) 1. nyttårsdag, tar resten til helgen. Personlig føler jeg meg helt ferdg med juletreet, men barna synes det er fint, så lar det stå litt ekstra for deres skyld. :)

Skrevet

Jepp, det ble ryddet vekk i går. Utrolig deilig. Spiste pinnekjøtt middag og ryddet deretter vekk julen. Var faktisk veldig herlig.

Anonymous poster hash: 299b4...325

Skrevet

Ja ryddet det bort 1. januar.

Litt pga. av jeg skulle endelig få litt etterlengtet tid alene i huset når barna begynte på skolen og mannen skulle bort. Da hadde jeg klødd i fingrene på torsdag morgen når jeg hadde sendt dem avgårde. Så var det fint når det var gjort og jeg kunne nyte dagen foran tv :D

Skrevet

Nei, den står på fjerde uka, veldig koselig. Og vi har verdens mest fantastiske tre, det drysser ikke og henger ikke. Men håper på hjelp til å ta det i helga.

Skrevet

Rydda jula ut i dag, men syns ikke det er noe stas :(

Blir mørkt og tomt og kjedelig og jeg savner det nydelige treet som knapt slapp en barnål da det ble bært ut engang❤️

Skrevet

Jepp. Fortsatt lys i en busk ute, ellers er alt fjernet.

Skrevet

Nei. Synes det er så kort å ha juletre bare fra 23.des til nå. :P

Så juletreet og stjerna i vinduet er fremme enda. Rødt og nisser er ryddet bort.

Skrevet

Her er det fullt julehus enda, sånn går det når en våkner opp 1 nyttårsdag med vond hals, feber, og knapt klarer å stå på beina .. blæh, vil bli frisk så jeg kan få rydde det bort! Føles malplassert med jul i huset enda.

Anonymous poster hash: 810af...e75
Skrevet

Ryddet ut min jul på 1 nyttårsdag, deilig :D

Ryddet ut for mor min i dag, nå venter vi på våren :)

Deilig å få det vekk og pynte med vårlige farger :)

Anonymous poster hash: 3e1b3...68f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...