Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Farmor er en gjerrig kjjip dame og i julepresang til våre barn hadde hun gitt alle sammen puslespill til og med 14 åringen! De kostet den nette sum av 75 kroner pr.stk og hun kunne seriøst heller ha kjøpt de hver sine par sokker fremfor og kjøpe puslespill som de ikke har noen intresse for. Men hun er ivrig på salg og tilbud så når det var kupp på puslespill da slo hun nok til :-) Anonymous poster hash: a3d6e...2aa
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Jula er over, tenk på noe annet Anonymous poster hash: e309c...7f5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 La meg omformulere: farmor gir kjipe julepresanger. I forhold til betyr sammenlignet med. Det viktigste er at hun er til stede og er engasjert ellers. Kjærlighet og engasjement måles ikke i gaver. Anonymous poster hash: 5f241...3ae
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Farmoren til mine barn gav 3 bøker til barna som hun hadde funnet på loftet etter sin yngste datter. Bøker som i tillegg ikke passet deres alder! Så flere kjipe besteforeldre her! Anonymous poster hash: 093ae...e29
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Jeg skjønner ikke hva overskriften har med innlegget å gjøre? Sammenligner du bestemor med pusslespill?? Anonymous poster hash: a1d98...edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå