Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Hva kan det skyldes? Ikke har jeg små barn som vekker meg heller. Har mye å tenke på for tiden da. Blitt værre og værre utover høsten og nå er det helt merkelig. Sovner greit noen netter, andre ganger ligger jeg bare å vrir meg og finner ikke roen. Har prøvd å legge meg tidlig og da ligger jeg i mange timer før jeg sovner, i går så jeg på klokken sist kl 03.. I dag la jeg meg seint, fantes ikke trøtt, kl 01.00...lå å tvinna leenge, oppe en tur, sist jeg sjekka klokka var den halv 4 og kl 06 ringte vekker klokka. Så nå er jeg på jobb i halvsøvne, går greit men jeg skjønner det bare ikke. Det merkeligste er at jeg er ikke så trøtt som jeg skulle tro, virker som om kroppen går på høygir eller noe.. Noen som plages med det samme? Sovetips?? Anonymous poster hash: 7663a...c3b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 - Legg bort pc'en senest 2 timer før du skal legge deg. Og ikke bruk telefonen istedenfor! Ta deg et bad, drikk en kopp te, les ei bok. Ro ned Ikke drikk kaffe. - Får du ikke sove i løpet av en halvtime, stå opp igjen. Les, drikk litt vann, hold deg unna pcen/skjermer. Legg deg igjen når du føler deg trøtt. - Ha ei skriveblokk og en penn ved siden av senga. Skriv ned det du har å tenke på, og eventuelt løsninger. Da slipper du å være nervøs for at du glemmer noe - Noen synes trening på kvelden gjør det vanskeligere å sovne, noen synes det gjør det enklere. Prøv deg frem. - Soverommet er for soving. Ha det kjølig, ikke styr med alt annet der inne. Innsovningsproblemer kan være et symptom på depresjon... Du sier du har hatt mye å tenke på i høst? Anonymous poster hash: 053c3...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå