Gå til innhold

Michael Kors klokke- dårlig kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Thune for å kjøpe en klokke av Michael Kors til 3500,- og fikk beskjed av hun som jobbet der at de klokkene ikke akkurat er noen kvalitetsur kun et merke. Gikk derfra uten å kjøpe noe, og lurer nå på hvor dårlig kvalitet disse klokkene er siden hun ikke var interessert i å selge meg en?

Anonymous poster hash: cc40d...104

Skrevet

Hun var nok interessert i å selge deg en, men ikke på falske premisser? Når du betaler for en Michael kors klokke betaler du for designet, ikke kvaliteten selv om mange tror at prislappen betyr at kvaliteten er superb. Og så kommer de rasende tilbake til butikken når glasset knekker, klokka går for sent osv...

Skrevet

Så en Michael kors klokke blir fortere ødelagt, faller fra hverandre, knuser ol, og kan komme til å vise feil tid? Er det det som ligger i dårlig kvalitet?

Skrevet

Så en Michael kors klokke blir fortere ødelagt, faller fra hverandre, knuser ol, og kan komme til å vise feil tid? Er det det som ligger i dårlig kvalitet?

Jeg vil si at ja, det er det jeg legger i dårlig kvalitet. Hva legger du i dårlig kvalitet?

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Michael Kors sine klokker har urverk fra Fossil, som en rekke andre merker (Burberry, Armani, Marc by Marc Jacobs +++), så i så tilfelle er kvaliteten neppe dårligere enn hva disse andre klokkene er. Ellers har Fossil selv mange klokker, som jeg synes er mye finere enn Michael Kors sine. Har god erfaring med Fossilklokkene mine, og kvaliteten er nok akkurat det samme uavhengig av om det står Fossil eller MK.

Skrevet

Har en ubrukt Michael Kors klokke og den går ennå, selv om den har ligget i skuffen i to år. :) Urskiven er for stor for håndleddet mitt, dessverre.

Anonymous poster hash: 08285...99e

Skrevet

Når man betaler 3500 for en designer klokke må man nok regne med at urverket, glasset osv er av lavere kvalitet enn om man la 3500 i en klokke uten design-tillegg på prisen.

I en seiko eller omega klokke (for eksempel) ligger verdien i kvalitet. I en Michael kors klokke ligger verdien i design. Så lenge man er klar over det erdet heldigvis fritt valg!

(Ønsker meg en svart mk klokke selv, men ikke pga den utrolige kvaliteten, for å si det sånn...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...