Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg er alenemor til en baby på 8 mnd som gråter en del i søvne. Han gråter i 3-4 min så er det stille igjen. Han er ikke våken. Dette gjentar seg i snitt hver halvtime. Jeg får ikke noe sammenhengende søvn pga dette og det går utover energien jeg har til overs for han dagen etterpå, for ikke å snakke om når jeg jobber. Har dere tips? Han sover på eget rom, men å lukke dørene mellom oss eller bruke ørepropper vil jeg ikke. Har prøvd å ta han inn på mitt rom, samme problem oppstår. Takk jenter !! Anonymous poster hash: 6256c...eb2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 6256c...eb2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Hurra for forum... Skulle skrevet at jeg var fotballfrue, eller Jarle... Anonymous poster hash: 6256c...eb2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Kan dessverre ikke hjelpe deg da vi opplever det samme her. Men håper noen kommer med tips Anonymous poster hash: 6f3b7...f59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå