Gå til innhold

noen gode erfaringer når du har blitt spådd? her er min!

Anbefalte innlegg

For snart 2 år siden forsvant min drektige katt i 4 dager. jeg leita over alt og kunne ikke finne henne og var redd hun hadde bestemt seg for å føde ute i natura. jeg var ute hver time og ropte og gikk lange turer inn i nabolag og skog for å finne henne men det klarte jeg altså ikke. så da bestemte jeg meg for å ringe inn til en slik spåkone som man kaller dem. jeg forklarte at jeg gjerne ville finne min katt. da fortalte hun meg at hun kunne se katten min, og at hun var redd. hun kunne videre fortelle at jeg var nødt å gå ut døra med ansiktet rett frem. når jeg sto der skulle jeg gå til venstre, venstre og venstre og så gå slik at jeg havnet med huset mitt bak meg. (for dere som ikke forsto dette, jeg måtte gå inn på et annet gatenavn) jeg gjorde som hun sa og gikk dit. da fortalte hun meg at når jeg la på ville katten min rope på meg. 

Da jeg la på hørte jeg ingenting og gikk litt videre innover veien, men! så plutselig! hørte jeg et mjau. jeg fulgte lyden og riktignok fant jeg min elskede pus sittendes høøøøyt oppe i et tre som sto i en hage. jeg ringte på døra og fortalte at det var min katt som satt i treet hennes. Hun kunne fortelle meg at min kjære pusemor hadde sittet i det treet i 3 dager og at hun hadde sett at en annen katt hadde jaget henne opp dit.

dere kan jo gjette hva som skjedde?  joda! brannvesenet var nødt å komme for å få henne ned (følte meg veldig som en gal kattedame da en full brannbil kom kjørendes).

Men jeg er fortsatt like fasinert over at en jeg pratet med på telefon kunne fortelle meg hvor jeg skulle gå for å finne min pusefrøken. 

AMAZING! desverre husker jeg ikke hvem jeg pratet med..

Noen andre med stilige historier?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...