Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Hvordan i alle dager er det mulig? Denne personen har gått skole hele livet, hatt fattige foreldre, så den måtte jobbe for å tjene penger for å forsørge seg selv ganske ung... Hvordan er det overhode mulig å tjene så mye på egenhånd når man går skole på fulltid t bare hatt jobb i 3-4 år ved siden av skolen? Anonymous poster hash: f867d...f8f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Spart alt? Anonymous poster hash: a856d...f31
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 lotto ? Anonymous poster hash: cbd70...036
Snuppa09 Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Det går vel fint det hvis man jobber endel og lever sparsomt... Hva er problemet?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Det er mulig. Jeg jobbet ved siden av skolen fra jeg var 17. Hadde stort sett mellom 8-15 tusen utbetalt. Jobbet 7-8 timer tre-fire ganger i uken. Jobber man helg får man ekstra tillegg. Går man skole så får man også stipend som også hjelper. Anonymous poster hash: 3583c...602
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Det er vel ikke noe problem.. Da skjønner du kanskje hvor mye penger de fleste sløser bort Jeg jobbet fra jeg var 13 år. I starten sparte jeg alt, noen hundrelapper i måneden, men beløpet økte jo selvfølgelig med alderen. Fra jeg var 16 måtte jeg bruke ca 12.000 på husleie og mat og bil etc. Men da tjente jeg jo over 20.000 i måneden, pluss ekstra når det var muligheter for det. Da jeg var ferdig med å studere hadde jeg 600.000 på konto. Hadde da bodd alene fra jeg var 16 og hatt bil fra jeg var 19 (riktignok ikke betalt førerkort selv). Aldri fått mer hjelp hjemmefra enn førerkortet jeg fikk av morfar. Anonymous poster hash: d2f39...c9f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Hva er det du ikke skjønner her? Det går helt fint å spare hvis man går inn for det. Passe på hvor man bruker penger og slutte å feste. Anonymous poster hash: a6579...1b0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Det er vel ikke så veldig rart? Godt jobbet, og fornuftig prioritering:) Anonymous poster hash: 68f6d...1cd
Katta82 Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Går kjempefint! Ungdommen har vore fornuftig, og kjem ikkje te å angra på da!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Åja, trodde faktisk ikke det var mulig jeg. Klarer ikke helt å se hvordan en student skal klare å jobbe så mye for å få alle disse pengene Men da skjønner jeg at det er fullt mulig! Hi Anonymous poster hash: f867d...f8f
Nyttårs barn Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Tror de fleste sløser bort tusenvis av kroner. Og jeg er en av dem....
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Åja, trodde faktisk ikke det var mulig jeg. Klarer ikke helt å se hvordan en student skal klare å jobbe så mye for å få alle disse pengene Men da skjønner jeg at det er fullt mulig! Hi Anonymous poster hash: f867d...f8f Det har noe med prioritering å gjøre. Om man ønsker seg en sparekonto kan man ikke sitte hver ettermiddag på kafe og kose seg gjennom studiene. Jeg jobbet 100% i restaurant, men ekstrajobbing i alle ferier da jeg var student. Studerte til siviløkonom med gode resultater. Det går på vilje og hva man er opptatt av. Har allikevel vært med på mange fester og hatt kjæreste og mange venner, men ikke sånn tid hver dag, slik mange gjør, eller ferier. Ved å droppe ferie 3-4 år sparer man alle pengene det hadde kostet å reise, pluss at man får ekstra inntekt gjennom jobbing. Tror ikke så mange tenker over hvor mye de egentlig prioriterer vekk når de ikke har jobb ved siden av studiene, for så å klage over høye egenkapitalkrav og en urettferdig verden. Jeg skjønner at du bare spør altså, men jeg blir egentlig utrolig provosert på sånne folk! Anonymous poster hash: d2f39...c9f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Jeg hadde selv 400 000 kroner i egenkapital etter to år i full jobb. Jobbet mye kvelder/netter/høytider og mye ekstravakter. Er snakk om prioriteringer det, og ikke shoppe, feste og feriere bort alt. Anonymous poster hash: 993fa...93a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Jeg hadde selv 400 000 kroner i egenkapital etter to år i full jobb. Jobbet mye kvelder/netter/høytider og mye ekstravakter. Er snakk om prioriteringer det, og ikke shoppe, feste og feriere bort alt. Anonymous poster hash: 993fa...93a Hadde i tillegg ingen barn, ei heller bil. Så da er det jo lett å spare masse penger om man er i jobb... Anonymous poster hash: 993fa...93a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 Jeg levde livet og var ikkje skolens lys. Men sitter med hus, bil og hytte. Men kun 690 000 i lån og verdier til 5,8 mil. Tener 680 000 i året som opratør. Elsket og feste ,shoppe og reise til jeg var 23 år. Er 31 år no og er litt inne på detta livet enda. Gubben kom inn i mitt liv for 4 år siden da hadde jeg hus ,bil men hytta kom for 2 år siden da jeg jobbet i Katar. Ops har 2 barn. Anonymous poster hash: 01950...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå