Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 3. januar 2014 #1 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg må ha en vogn som er liten og lett, og som kan bli enda mindre når den legges sammen. Utseendemessig liker jeg den overhodet ikke, men det viktigste er at det er en god vogn som fungerer. Ser at denne anbefales av mange på nettet. Noen som har hatt til nyfødt og oppover? Finnes det eventuelt andre vogner som veier like lite og som blir like små når de legges sammen, og som passer fra nyfødt og oppover? Vognen behøver ikke å være tilpasset vinterføre. Takk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144108623-noen-som-har-erfaringer-med-bugaboo-bee/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vogndilla Skrevet 3. januar 2014 #2 Del Skrevet 3. januar 2014 Hehe ja, har akkurat kjøpt mitt tredje eksemplar! Digger den vognen, super god å trille, liten sammenlagt, god plass i setet og i handlekurven, og ikke minst vendbar sittedel. Til nyfødt er den genial med mykbag oppi, phil&teds cocoon bag passer perfekt -men de fleste små mykbager passer. Anbefaler den veldig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144108623-noen-som-har-erfaringer-med-bugaboo-bee/#findComment-145990027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 3. januar 2014 #3 Del Skrevet 3. januar 2014 Hehe ja, har akkurat kjøpt mitt tredje eksemplar! Digger den vognen, super god å trille, liten sammenlagt, god plass i setet og i handlekurven, og ikke minst vendbar sittedel. Til nyfødt er den genial med mykbag oppi, phil&teds cocoon bag passer perfekt -men de fleste små mykbager passer. Anbefaler den veldig Galskap! Er den lett å legge sammen? Det er kun mulig med mykbag, ikke sant? Ligger babyen godt i den? Det er ikke slik at den sklir? Hardbag fester man jo, men det går vel ikke med mykbag? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144108623-noen-som-har-erfaringer-med-bugaboo-bee/#findComment-145992336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vogndilla Skrevet 5. januar 2014 #4 Del Skrevet 5. januar 2014 Hehe ja, har akkurat kjøpt mitt tredje eksemplar! Digger den vognen, super god å trille, liten sammenlagt, god plass i setet og i handlekurven, og ikke minst vendbar sittedel. Til nyfødt er den genial med mykbag oppi, phil&teds cocoon bag passer perfekt -men de fleste små mykbager passer. Anbefaler den veldig Galskap! Er den lett å legge sammen? Det er kun mulig med mykbag, ikke sant? Ligger babyen godt i den? Det er ikke slik at den sklir? Hardbag fester man jo, men det går vel ikke med mykbag? Jeg synes ikke den er den letteste vognen som fins å legge sammen, har hatt andre vogner som er mye enklere, men man får jo teken på det etterhvert og da går det helt fint. Når du tester den i butikk så prøv den godt, legg den sammen, ta av sittedelen, bær den med deg osv. Alle burde gjøre det når de skal kjøpe en vogn, tror mange bomkjøp hadde vært unngått da Den kan ikke ha hardbag nei. Men babyen ligger veldig godt i mykbag også, de er jo mye enklere å ha med seg på reise også. De fleste mykbager har stropper på undersiden som er ment på å feste bagen til sittedelen i vognen. Dette er ofte klips som kan klikkes fast i selen i vognen. På phil&teds bagen passer disse festene perfekt i bee, og bagen sitter som støpt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144108623-noen-som-har-erfaringer-med-bugaboo-bee/#findComment-145996482 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 5. januar 2014 #5 Del Skrevet 5. januar 2014 Hehe ja, har akkurat kjøpt mitt tredje eksemplar! Digger den vognen, super god å trille, liten sammenlagt, god plass i setet og i handlekurven, og ikke minst vendbar sittedel. Til nyfødt er den genial med mykbag oppi, phil&teds cocoon bag passer perfekt -men de fleste små mykbager passer. Anbefaler den veldig Galskap! Er den lett å legge sammen? Det er kun mulig med mykbag, ikke sant? Ligger babyen godt i den? Det er ikke slik at den sklir? Hardbag fester man jo, men det går vel ikke med mykbag?Jeg synes ikke den er den letteste vognen som fins å legge sammen, har hatt andre vogner som er mye enklere, men man får jo teken på det etterhvert og da går det helt fint. Når du tester den i butikk så prøv den godt, legg den sammen, ta av sittedelen, bær den med deg osv. Alle burde gjøre det når de skal kjøpe en vogn, tror mange bomkjøp hadde vært unngått da Den kan ikke ha hardbag nei. Men babyen ligger veldig godt i mykbag også, de er jo mye enklere å ha med seg på reise også. De fleste mykbager har stropper på undersiden som er ment på å feste bagen til sittedelen i vognen. Dette er ofte klips som kan klikkes fast i selen i vognen. På phil&teds bagen passer disse festene perfekt i bee, og bagen sitter som støpt Ok, takk for svar! Får sjekke den ut i virkeligheten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144108623-noen-som-har-erfaringer-med-bugaboo-bee/#findComment-145997497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå