Gå til innhold

hoppe av i svingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som hopper av i svingen? Og har noen blitt gravid av det?

Vi gjør det for tiden og om det blir barn ut av det er det også hjertelig velkommen.

Anonymous poster hash: 29bb7...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Hvis dere vil ha barn er det vel bare å sette i gang. Og om dere ikke vil det så kan hoppe av i svingen brukes som metode inntil en viss grad, den er faktisk statistisk svært sikker utenom uken inntil eggløsning. Men dog også avhengig av at mannen er flink til å hoppe av også...

Anonymous poster hash: e6917...b64
Skrevet

Jeg har brukt hoppet av i svingen fra jeg var 16 år til nå 34 år. Jeg har to planlagte barn. Jeg har en uplanlagt graviditet bak meg som ung, men da hoppet vedkommende ikke av i svingen.... 

For meg er det med mannen min like sikkert som banken å hoppe av i svingen. Jeg hadde aldri turt å gjøre dette med en jeg ikke stolte på. Det er viktig å hoppe av FØR svingen, og ikke I svingen. Gubben mestrer hvertfall dette med lek. Vi har vært sammen i ti år. Vi hopper ikke en gang av i svingen en gang de første fire dagene etter mens (blør fem dager) Og vi hopper heller ikke av i svingen den siste uka før mens. Jeg har en syklus på 31 dager ca. Blir ikke barn av det heller gitt. I uka rundt egglsning ahr vi ofte sex  mange gange (blri letter kåt da hehe. Blir ikke barn DA heller :-) 

Anonymous poster hash: a21d6...425
Skrevet

Jeg har termin om 2 uker. Hoppet av i svingen ;)

Jeg spurte sambo om hvor forsiktig han egentlig hadde vært. Da innrømmet han at han kunne nok vært enda mer forsiktig :)

Skrevet

Vi hopper av i svingen, for jeg og hormonellprevensjon er ikke venner. 

Det har blitt to planlagte barn av det, og en ikke fult så planlagt graviditet. 

Denne prevensjonen passer vel bare for de som kan tåle at det kommer et barn. 

Anonymous poster hash: 9c0d4...850

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...