Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Tenker på alle som sliter med å bli gravid.. Jeg syns det er flaut og jeg skammer meg! Burde heller konsentrere meg 100% om den nyfødte! Sant?? Men klarer ikke la være... Dumme meg som ikke får sove fordi jeg fantaserer om en ny graviditet what to do?? Anonymous poster hash: f9b46...2ac
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Hvorfor ønsker du en ny en med en gang? Hva er det du mangler med babyen du har nå? Anonymous poster hash: 471b5...2f4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Mangler ingenting ved barnet. Er overlykkelig! Er så skjønt at jeg vil ha mer!? Har lyst å gi det et søsken, savner å være gravid.. Jeg vet ikke. Skammer meg Anonymous poster hash: f9b46...2ac
Narelle Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Hvorfor skullle det være tabu? Det finnes alltid noen som har det verre enn en selv. En kan da likevel ønske seg noe annet, eller mer uten å få dårlig samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Jeg var klar allerede da babyen var 4 måneder jeg. Samboeren min var ikke det da! Og det blir han nok aldri heller, "babyen" er snart ni Anonymous poster hash: 58b30...839
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Kroppen trenger minst 12 mndr. mellom graviditeter, for å komme seg igjen. Noe mindre enn det øker sjansen for komplikasjoner hos mor eller barn. La babyen din ha mammaen sin alene litt til. Anonymous poster hash: c7562...3d9
soleia Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Tenker på alle som sliter med å bli gravid.. Jeg syns det er flaut og jeg skammer meg! Burde heller konsentrere meg 100% om den nyfødte! Sant?? Men klarer ikke la være... Dumme meg som ikke får sove fordi jeg fantaserer om en ny graviditet what to do?? Anonymous poster hash: f9b46...2ac Kvifor driv du og skammar deg for det? Då min eldste var 4 mnd syntes eg at vi hadde fått dreisen på det å ha baby, så då var eg klar for ny Heldigvis var ikkje kroppen min klar. Eg vart gravid då første var 8 mnd, og det var tett nok. Fantaserte om nr 3 omtrent då me for heim frå klinikken med andremann, det er jo ei stor oppleving å få eit nytt familiemedlem, men oppdaga fort at det nok burde vente. Du er høg på hormonar og overvelda over opplevinga ved å ha fått ein baby. Ikkje noko å skamme seg over, men du kan kople inn fornuften i nokre månader (veit ikkje kor liten babyen din er) og sjå korleis livet med denne babyen er før de evt finn ut at de vil gå for ein til
Isola&Lille+julegave Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Tabu, nei! Jeg ønsket meg nr 2 med en gang nr 1 var ute. Viste at dette måtte jeg gjøre en gang til! Men jeg ventet med å bli gravid til første var 2 år.
DaTuMa Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Jeg ønsket meg også en til bare uker etter fødselen til nr 2 fordi jeg var så lykkelig. Nå er han 5 mnd og jeg ønsker meg fortsatt en til, men føler jeg har litt mer avslappet forhold til det nå
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Jeg syns ikke det er tabu! Ønsket meg selv et barn til ganske tett på fødsel. Løste seg greit da jeg ble uplanlagt gravid når baby var 14 mnd. Tett nok for vår del Anonymous poster hash: 943b4...2ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå